ما قوی هستیم/ همزمان با تعطیلات نوروزی؛

خدمت‌رسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به ۸ هزار زائر سرزمین نور

مدیر مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از خدمت‌رسانی به بیش از ۸ هزار زائر سرزمین نور در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 05April 2022

خدمت رسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ۸ هزار زائر سرزمین نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار عیسی حیدری اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور پس از دوسال وقفه به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعزام کاروان‌های دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در نیمه دوم اسفند و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ کاروان‌های راهیان نور از شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری عازم اردوگاه‌های شهید باکری خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز شدند و با برنامه ریزی‌های انجام شده از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی ۲۴۵۰ نفر از اقشار مختلف استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها و اردوی خانوادگی با خودرو‌های شخصی عازم سرزمین نور شدند.

حیدری گفت: خانواده‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز با ۱۵۶ دستگاه خودرو شخصی به تعداد ۶۱۷ نفر زائر وارد اردوگاه شهید باکری خرمشهر شدند و افتخار میزبانی آن‌ها را در طول مدت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

وی تصریح کرد: در این مدت، اردوگاه راهیان نور شهید باکری استان چهارمحال و بختیاری در خرمشهر، میزبان ۵ هزار و ۸۳۶ زائر سرزمین نور از دیگر استان‌های کشور نیز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار