نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

«راهیان نور» بهترین تبیین دینی است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه «راهیان نور» بهترین تبیین دینی است، گفت: اردو‌های راهیان نور، آیینه تصویرسازی مجاهدت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است و باید موردتوجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ - 06April 2022

«راهیان نور» بهترین تبیین دینی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور، اظهار داشت: نشر و حفظ فرهنگ دفاع مقدس یکی از ضرورت‌ها در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن است.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه «راهیان نور»، بهترین تبیین دینی است، تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور، آیینه تصویرسازی مجاهدت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است و باید موردتوجه قرار بگیرد.

دفاع مقدس، صحنه ایستادگی عاشورایی شهدا، جانبازان و ایثارگران است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، صحنه ایستادگی عاشورایی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اضافه کرد: جوانان این سرزمین با روحیه جهادی و عاشورایی در این مقطع مهم و ارزشمند تاریخ کشور در مقابل متجاوزین ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و اجازه تعرض به دشمن ندادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه نسل جوان با حضور در اردو‌های راهیان نور، با این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها بیشتر آشنا می‌شود، گفت: ان‌شاءالله باریشه کنی بیماری کرونا این برنامه مهم فرهنگی پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها