ما مقاوم هستیم/ رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا:

۱۰۶۳۲ مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند

سرهنگ «مجیدی» گفت: ۱۰ هزار و ۶۳۲ مازندرانی در تعطیلات عید نوروز به راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 06April 2022

10632 مازندرانی به راهیان نور اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم مازندران در برنامه‌های ایثار و شهادت مزین کننده هستند، اظهار داشت: همچنین در راهیان نور با عنایت به شرایطی که پیش آمد زیبا سازنده این برنامه‌ها بودند و با بستر سازی که انجام شد در استان مازندران ۱۰ هزار و ۶۳۲ نفر به اشکال مختلف اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به کاهش کرونا در استان و کشور و اطلاع رسانی که شده بود، تصمیم بر آن شد که برنامه راهیان نور را در سال جدید داشته باشیم.

اعزام ۶ هزار و ۲۷۳ نفر به صورت اتوبوسی و گروهی 

مجیدی بیان داشت: با تشکیل ستاد راهیان نور در استان و تشکیل کمیته‌ها، به شهرستان‌ها نیز ابلاغ و ساز و کار‌های مقدماتی ترتیب داده شد و با راه اندازی سامانه و اطلاع رسانی به عموم مردم، علاقمندان اقدام به ثبت نام کردند.

این مسئول اضافه کرد: سه اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید شیرسوار در هفت تپه و شهید بلباسی در خرمشهر بسترسازی و از ۱۷ اسفند برای اعزام آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۷۳ نفر به صورت اتوبوسی و گروهی اعزام شدند، اضافه کرد: همچنین هزار و ۳۶۰ نفر در قالب کاروان دانشجویی، ۱۲۰ نفر کاروان دانش آموزی و ۲۲۹ نفر از طلاب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اردو‌ها به لحاظ فرهنگی و محتوایی نیاز بود از طلاب و راویان استفاده کنیم، اضافه کرد: راویان به موضوعات دفاع مقدس و چگونگی شکل گیری عملیات‌ها و اقداماتی شکل گرفته هم به لحاظ سیاسی و نظامی و روحانیون به بحث اعتقادی پرداختند.

مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در قالب خودرو‌های شخصی به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند.

اعزام ۲۳ دستگاه آمبولانس به راهیان نور

وی با اشاره به اینکه تلاش‌مان این است که راهیان نور را به سمت عتبات عالیات ببریم تا افراد خودشان اعزام شوند، گفت: مستلزم این امر شکل گیری گروه‌ها و سازمان‌هایی است که در بحث ثبت نام و اعزام فعال شوند و شروع کار امسال بود و در مجموع ۱۰ هزار و ۶۳۲ نفر از مردم استان در راهیان نور حضور پیدا کردند.

وی با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا که در بحث سلامت تلاش کرئنئ، عنوان کرد: ۲۳ دستگاه آمبولانس اعزام شد و تیم‌های پزشکی و بهداشتی در اردوگاه‌ها حضور پیدا کردند.

وی همچنین از ناجا و راهداری و شرکت جوان سیر که در بحث خودرو‌های جوان سیر و ترافیک و امنیتی و اعزام گروهی نقش قابل توجهی داشتند تقدیر کرد و ابا اشاره به اهمیت هامل امنیت فزود: ۲۲۸ نفر از دستگاه‌های امنیتی به صورت نامحسوس حضور داشتند و برای امنیت خودرو‌ها هم پیش بینی شد.

مجیدی ضمن تشکر از خادمین بسیجی که در قالب خادم شهدا در اردوگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، بیان داشت: ۴۰۰ نفر از بسیجیان استان به صورت خادم در دو مرحله حضور پیدا کردند و خادمین شهدا نزد خداوند مأجور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها