نماینده ولی فقیه در مازندران:

هدف دشمن راه انداختن جنگ بین شیعه و سنی است

«محمدی لائینی» گفت: دشمنان درصدد هستند جنگ شیعه و سنی راه اندازی کنند و از همه راه‌ها برای نا امن و ناکارآمد کردن دولت وارد می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 06April 2022

هدف دشمن راه انداختن جنگ شیعه و سنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در رزمایش کمک‌های مومنانه منطقه میاندورود با بیان اینکه احسن الحال زمانی اتفاق می‌افتاد که امام زمان (عج) ظهور کند، اظهار داشت: تا حضرت تشریف نیاوردند احسن الحال نخواهد بود و حال مساعدتر نسبی را به برکت رونق معنویت و شکرگزاری خدا خواهیم داشت و امید است در سال جاری سلامتی، وفور نعمت، تندرستی، رونق و پیشرفت امور و رشد مملکت در ابعاد مختلف را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هر جا مظهر انسانیت، گذشت و ایثار است، زیباست، افزود: خودخواهی، بخل، خودپسندی و خودمحوری باشد، مظاهر شیطانی است و بلندطبعی، سخاوت، گذشت، رأفت و رحمت دل انسان را شاد می‌کند.

محمدی لائینی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم قدس رضوی بیان داشت: این شهید، در حاشیه شهر مشهد به مردم کمک می‌کردند و از دست دادن چنین انسان‌های خدوم، سنگین است و سنگین‌تر از آن اتفاقی است که در حرم امام هشتم روی داد.

وی همچنین به حادثه کتک زدن طلبه‌های اهل سنت در حوزه‌های علمیه گلستان اشاره و تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند جنگ شیعه و سنی راه اندازی کنند و از همه راه‌ها برای نا امن کردن و ناموفق کردن و ناکارآمد کردن دولت وارد می‌شوند.

محمدی لائینی با بیان اینکه علمای اهل سنت با صدور بیانیه این حادثه را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: دشمن مسئله افغانستانی هراسی را راه انداختند و این درحالیست که مرز‌های سوریه را فاطمیون حفظ می‌کنند و دشمن از حضور آن‌ها در مقابل صهیونیست‌ها بسیار ناخرسند است.

امام جمعه ساری نیکی کردن و انفاق به مستمندان و نیازمندان را آموزه‌ها دین برشمرد و ادامه داد: امروز ۶۰۰ بسته معیشتی به صورت نمادین آماده توزیع در بین نیازمندان این شهرسان است و قرار است دو هزار بسته توزیع شود.

وی افزود: در طول دو و نیم سال شرایط کرونایی، رزمایش کمک مومنانه در اوج شکوفایی و شگفتی و زیبایی از ناحیه مردم و خیرین به نمایش گذاشته شد و بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه انجام شد و دشمنان و ضد انقلاب از این بستر ناراحت هستد و ما بر اساس احساسات انسانی و وظیفه انسان دوستی انجام می‌دهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بعضی از افراد به دیگران فخر می‌فروشند و احسان نمی‌کنند، بیان داشت: آخرت بخل هلاکت و عاقبت سخاوت نجات است و مردم به این آموزه‌های قرآنی توجه می‌کنند و در ماه مبارک رمضان کمک به خانواده‌های نیازمند ارزش بیشتری دارد و این برنامه باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار