فرمانده سپاه ساری:

۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ساری توزیع شد

سرهنگ «شریفی» از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان ساری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 06April 2022

۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ساری توزیع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ساری عصر امروز در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه از ۱۰۷ خانه مسکونی که در اختیار گرفتیم تاکنون ۴۵ واحد ساخته و تحویل نیازمندان شد، اظهار داشت: مابقی خانه‌ها از سطح پیشزفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار است و بخش اعظم آن خرداد به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تاکنون هشت میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان از منابع خیرین هزینه شد و تمام گلزار‌های شهدا ساماندهی و تحویل بنیاد شهید شد.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه هشت مرحله توزیع بسته معیشتی در سال گذشته داشتیم، افزود: چیزی بالغ بر ده میلیارد تومان هزینه شد و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان نیز توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جمع آوری و تحویل نیازمندان شد.  

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه اولین مرحله نهضت کمک مومنانه سال ۱۴۰۱ امروز دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شده است، تصریح کرد: ارزش هر بسته یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از منابع خیرین هزینه شد و در ۳۰ حوزه مقاومت تقسیم و به دست نیازمندان خواهد رسید.

سرهنگ شریفی ادامه داد: اعتباراتی هم از محل منابع خیرین برای ساخت خانه محرومین اختصاص داده شد و کار ساخت آن به حوزه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی و قرارگاه فرهنگی سپرده شده است.

فرمانده سپاه ساری گفت: همچنین در حوزه تهیه جهیزیه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار