دبیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در مازندران

حجت‌الاسلام «عالیشاه» از توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در بین ایتام و نیازمندان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 07April 2022

۳۰۰ هزار بسته معیشتی ویژه ماه رمضان بین نیازمندان مازندران توزیع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «رحمان رضایی» امام جمعه بخش نشتارود و «حکمت‌جو» فرماندار تنکابن با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

وی افزود: امسال ۱۶هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای پنج دهک انجام می شود و هم مددجو و هم غیر مددجو از وام استفاده می‌کنند و طرح ها را به سمت دانش بنیان سوق می‌دهیم.

این مسئول بیان داشت: با کمک خیران و مراکز نیکوکاری جشن رمضان با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۳۰۰ هزار سبد معیشتی برای ماه مبارک رمضان امسال هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: دو هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و ۹هزار و ۷۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند و در تلاش هستیم تا با کمک خیران سرانه ایتام افزایش یابد.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه همه باید در راستای کمک به نیازمندان همدل باشیم، اضافه کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است.

امام جمعه نشتارود هم در این دیدار گفت: باید برای کمک به نیازمندان در صحنه حضور داشته باشیم. با برنامه‌ریزی مناسب به موفقیت‌ها دست می‌یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها