مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران عنوان کرد؛

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۶ هزار مازندرانی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)

حجت‌الاسلام «عالیشاه» از ایجاد اشتغال برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ مازندرانی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ - 09April 2022

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۶ هزار مازندرانی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد اظهار داشت: خیران در برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، افزود: کمیته امداد در کارگروه اشتغال استان رتبه اول را کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: سال گذشته برای ۱۱هزار و ۴۰۰نفر اشتغال با اعتباری به ارزش ۴۴۰میلیارد تومان ایجاد شد و امسال برای ۱۶هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته دو استارت آپ برگزار و ۱۲۰ ایده ارائه و بررسی شد، ادامه داد: سال گذشته هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی به مددجویان اهدا شده است.

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران افزود: سال گذشته هشت هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی به مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان بیان داشت: ۱۲هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در مازندران تحت حمایت قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار