فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

طعم شیرین عملکرد انقلابی و جهادی باید بر کام مردم بنشیند/ مولفه‌های اسلامی را در تهران متبلور کنیم

سردار «حسن‌زاده» با تاکید بر اینکه امروز باید طعم شیرین خدمات بی‌منت برگرفته از عملکرد انقلابی، جهادی و مردمی، بر کام مردم بنشیند، گفت: در کمتر از یک‌سال گذشته که دولت جدید بر سر کار آمده، روند‌ها رو به مثبت شدن و دغدغه‌های مردم نیز در حال کاهش است.
کد خبر: ۵۱۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 06April 2022

طعم شیرین عملکرد انقلابی و جهادی باید بر کام مردم بنشیند/ مولفه‌های اسلامی را در تهران متبلور کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید بسیج شهرداری تهران، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرده‌اند که ما وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده‌ایم، اظهار داشت: ما در چهل ساله اول انقلاب اسلامی هم این‌گونه عمل کردیم و اگر پیمودن موفقیت‌آمیز خودسازی نبود، درخشش شهیدانی همچون همت، باکری، سلیمانی و شهدای مدافع حرم را نمی‌دیدیم.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان نقطه اوج خودسازی است، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که با ماه مبارک رمضان وارد سال نو و قرن جدید شدیم؛ از این رو برای پرداختن به جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی، مسیر خوبی را طی می‌کنیم.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، پنج مرحله را برای اهداف انقلاب اسلامی مشخص کرده‌اند، تصریح کرد: مرحله اول: پیروزی انقلاب اسلامی، مرحله دوم: تشکیل نظام اسلامی، مرحله سوم: تشکیل دولت اسلامی، مرحله چهارم: تشکیل امت اسلامی است و در مرحله پنجم شاهد شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما مراحل اول و دوم را به خوبی پشت سر گذاشتیم؛ اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی، به غیر از چند سال، توفیق لازم را نداشته‌ایم.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تأکید کرد: برخی دولت اسلامی را برابر با قوه مجریه می‌دانند؛ درحالی که دولت اسلامی یعنی تمام ارکان‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها و اگر همه آن‌ها اسلامی شوند، ما شاهد جامعه اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی گستره مولفه‌های دولت اسلامی و جامعه اسلامی را محدود نگاه می‌کنند، گفت: جامعه اسلامی یعنی جامعه‌ای که در آن فقیر وجود نداشته باشد و پر از نشاط، معنویت، سلامت و امنیت باشد.

سردار حسن‌زاده با تاکید بر اینکه امروز باید طعم شیرین خدمات بی‌منت برگرفته از عملکرد انقلابی، جهادی و مردمی، بر کام مردم بنشیند، گفت: در کمتر از یک‌سال گذشته که دولت جدید بر سر کار آمده، روند‌ها رو به مثبت شدن و دغدغه‌های مردم نیز در حال کاهش است.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) با تأکید بر اینکه امسال نشاط را طی ایام نوروز در میان مردم و خانواده‌ها دیدیم، گفت: دولت در کمتر از یک‌سال امید را به جامعه و مردم تزریق کرده که این حداقل‌های شیرینی مدیریت انقلابی و جهادی است.

وی افزود: زمانی، وقتی می‌خواستند مذاکره کنند، هرروز یک‌جور در ذهن و روح مردم و همچنین قیمت‌ها تلاطم به وجود می‌آورند؛ اما امروز اقتدار را در تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌بینیم و دولت ما برنامه‌های پیشرفت و توسعه خود را به کمک غرب گره نزده و متکی به تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه هرجایی که با روحیه جهادی پیش رفتیم و اخلاص چاشنی آن شد، خدا به اندازه آن اخلاص، نصرت را نصیب ما می‌کند، گفت: امروز روند‌های منطقه و روند‌های جهانی به نفع انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: امروز شاهد ضعف روزافزون دنیای استکبار هستیم و آن‌ها حتی در موضوع برجام نیز قدرت تصمیم‌گیری ندارند و آن زمانی که آن‌ها به خودشان لقب ابرقدرتی می‌دادند و آن زمانی که قائله به راه می‌انداختند و آن را به نفع خودشان به نتیجه می‌رساندند، گذشت. امروز هر کاری را شروع می‌کنند، اراده جمهوری اسلامی ایران است که حاکم می‌شود و نتیجه آن به نفع انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تأکید کرد: ما برای اینکه به جامعه اسلامی و امت اسلامی دست پیدا کنیم، باید مولفه‌های اسلامی را در یک جغرافیای کوچک‌تر متبلور کنیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز مردم تهران پس از این همه مولفه‌های مثبتی که به واسطه استقرار دولت انقلابی در کشور حاکم شده است، منتظرند کام آن‌ها به مدیریت جهادی و انقلابی شیرین شود.

سردار حسن‌زاده بیان داشت: تمام مسئولان ما معتقدند که هر آنچه که ما بتوانیم در تهران رقم بزنیم، در کشور الگو می‌شود و یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج در این زمینه، کمک به تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: بسیج هرکجا احساس کند که نیاز است، حضور پیدا می‌کند و در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها بسیج و گروه‌های جهادی پیشقدم است.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار