نماینده مردم در مجلس:

اولویت دولت باید تقویت تولیدات داخلی باشد

عسکری گفت: دولت باید تقویت تولید داخلی و صادرات محصولات کشاورزی را در اولویت جدی خود قرار دهد، چرا که این موضوع هم برای کشور ارزآوری دارد و هم میزان اشتغال را افزایش می‌دهد که موضوع اشتغالزایی هم در شعار امسال آمده است و باید عملیاتی شود.
کد خبر: ۵۱۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 07April 2022

اولویت دولت باید تقویت تولیدات داخلی باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدجواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره شعار امسال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، اظهار داشت: مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خود برای تحقق شعار سال استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: ما به طور خاص در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های لازم را از وزرا و مسئولان اجرایی برای عملیاتی شدن شعار سال انجام می‌دهیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال، ما طی جلسات منظم و متوالی از وزیر جهاد کشاورزی دعوت به عمل می‌آوریم تا در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یابد و برنامه‌ها و اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال و به ویژه تولید محصولات کشاورزی را برای نمایندگان تشریح کند.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه عنوان دانش‌بنیان هم در شعار امسال آمده است، تاکید ما بر این است که امسال خودکفایی تولید و به ویژه تولید محصولات کشاورزی، نهاده‌های دامی، گندم و دانه‌های روغنی مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: تاکید مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح‌ها و لوایح در سال جاری هم بر این است که حتماً منافع مردم، تأکیدات مقام معظم رهبری و شعار سال مورد توجه قرار گیرد و محقق شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در راستای منافع مردم و بهبود معیشت آنان تلاش خواهند کرد.

عسگری افزود: ما جلسات متعددی را با مسئولان ذیربط برگزار می‌کنیم و با نظارت‌های میدانی خود به دنبال آن هستیم که هم شعار سال و توجه به تولید داخلی محقق شود و هم مردم بتوانند کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی را به قیمت مناسب خریداری کنند.

وی تاکید کرد: دولت باید تقویت تولید داخلی و صادرات محصولات کشاورزی را در اولویت جدی خود قرار دهد، چرا که این موضوع هم برای کشور ارزآوری دارد و هم میزان اشتغال را افزایش می‌دهد که موضوع اشتغالزایی هم در شعار امسال آمده است و باید عملیاتی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها