پدر شهید گرزعلی شهبازی:

امروز باید قدردان ایثارگری‌های شهدا باشیم

پدر شهید گرزعلی شهبازی گفت: امروز آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان باید قدردان ایثارگری‌های شهدا باشند و بیشتر در مسیر احیای آرمان‌های انقلاب که به برکت هزاران خون شهدا به دست آمده، تلاش کنند.
کد خبر: ۵۱۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 11April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «داود روح‌اللهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کرد.

این دیدارها در قالب طرح سپاس با والدین شهیدان «رجبعلی نصیری» و «جمشید حیدری‌نیا»، پدر شهید نگرزعلی شهبازی» و جانباز 45 درصد «محمود سردهقان»شهید رجبعلی  انجام شد.

در دیدارهای یاد شده، روح‌اللهی ضمن احوالپرسی و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، جویای مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان شد و این عزیزان نیز به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

وی همچنین ضمن پیگیری‌های لازم در جهت رفع مشکلات درمانی و اشتغال ایثارگران، قول مساعدت داد که در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

طی این دیدارها، قندعلی شهبازی پدر شهید گرزعلی شهبازی به بیان خاطرات فرزند شهیدش پرداخت و گفت: پسرم سرباز ارتش بود که به منظور دفاع از خاک کشورش و انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت.

وی افزود: پسرم شجاعانه و بدون هیچ چشمداشتی مقابل دشمنان ایستادگی کرد و سرانجام نیز توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد.

شهبازی گفت: شهدا رفتند تا امروز مردم ایران در سایه امنیت و آرامش زندگی کنند و هر روز شاهد اعتلای انقلاب اسلامی در جهان باشند که به امید خدا این هدف محقق شده است.

وی افزود: امروز آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا باشند و بیشتر در مسیر احیای آرمان‌های انقلاب که به برکت هزاران خون شهدا به دست آمده، تلاش کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار