سردار تنگسیری:

اخلاص و روحیه جهادی لازمه پیگیری آرمان های انقلابی و اسلامی است

مراسم معارفه جانشین منطقه یکم دریایی سپاه با حضور دریادار تنگسیری و جمعی از مدیران و رزمندگان این منطقه در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ - 28October 2013

اخلاص و روحیه جهادی لازمه پیگیری آرمان های انقلابی و اسلامی است

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس، سردار تنگسیری، جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت مأموریت های سپاه که در قالب راهبردهای کلی نظام دنبال می شود، گفت: به لطف خدا و با همراهی همه رزمندگان، تیم و مجموعه فرماندهی منطقه یکم دریایی سپاه، راهبردهای دریایی سپاه و نظام را در حوزه مأموریتی به نقطه آرمانی ارتقا خواهند داد.

وی افزود: همه مناطقی که در دنیا از آنها به عنوان مناطق استراتژیک یاد می شود بعضا اهمیت آنها نوسان پذیر است اما اهمیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز همیشه در بالاترین نقطه اهمیت قرار داشته است.
 
سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش ایمان و معنویت، گفت: بر اساس باورهای اعتقادی که نشأت گرفته از اعتقاد به معاد است، اخلاص و روحیه جهادی لازمه پیگیری آرمان های انقلابی و اسلامی است و این آرمان در حقیقت عمل به تکلیف الهی در مسیری است که مورد عنایت و رضایت خدا است.

وی با یادآوری این که بسیاری از دستاوردهای ما نتیجه مجاهدت کسانی است که در اوج گمنامی قرار داشته اند، افزود: در مکتب اعتقادی ما، شاهد درخشش مجاهدانی بودیم که به فیض شهادت نائل آمدند و از سوی دیگر مجاهدان گمنامی را داریم که با بهره گیری از فرصت و سرمایه ای که به عنوان عمر در اختیار آنها قرار گرفته است در نهایت اخلاص و گمنامی و عملکرد جهادی خود یک شهید زنده به حساب می آیند و می دانند که چیزی از قلم محاسبه الهی نخواهد افتاد.
 
جانشین فرماندهی نیرو خاطر نشان کرد: توفیقات ما در جبهه ای که در دو سوی آن به لحاظ مادی هیچ تقارن و تناسبی وجود ندارد، مرهون معنویت، اخلاص و اعتماد و اتکال به خدا است.

وی افزود: ما به لطف خدا وظایف ذاتی خود را در حوزه دریایی به خوبی دنبال کرده ایم و کارنامه درخشان رزمندگان نیروی دریایی سپاه از بدو تولد این نیرو تا کنون گواه این مدعا است.
 
گفتنی است در جریان این مراسم سردار شیاری فرمانده منطقه یکم ندسا و سردار زارع جانشین منطقه نیز طی سخنانی بر عزم جدی منطقه برای حفظ دستاوردهای ارزشمند ندسا در منطقه و پیگیری قوی تر و وسیع تر منویات فرماندهی معظم کل قوا در منطقه تأکید کردند.
 

نظر شما
پربیننده ها