به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید مرزبانی ناجا؛

شهید توحیدی نسب با خون خود از امنیت کشور دفاع کرد

شهید منصور "توحیدی نسب" با فداکاری و ایثار جانش در راه وطن این فکر خام و خیال واهی را در دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم ناکام گذاشت و با اهداء خونش برگ زرینی را در تاریخ کشور و ذهن مردم ورق زد و برای همیشه ماندگار شد.
کد خبر: ۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ - 23August 2015

شهید توحیدی نسب با خون خود از امنیت کشور دفاع کرد

به گزارش خبرنگار انتظامی  دفاع پرس ، چهل روز پیش هنگامی که استکبار جهانی  بر سر میز مذاکره با مردان درجه یک سیاست کشورمان صلح و حقوق بشر را فریاد میکشیدند، قصد داشتند به صورت پنهانی امنیت بی بدیل کشورمان را با ورود افراد تکفیری گروه جیش العدل به خطر بیندازند اما نمیدانستند این مرزو بوم شیرهای خفته ای دارد که اگر احساس کنند کسی چشم داشتی به ذره ای از این خاک مقدس دارند از جان خود می گذرند و در مقابلشان قد علم میکنند.

شهید منصور "توحیدی نسب" با فداکاری و ایثار جانش در راه وطن  این فکر خام و خیال واهی را در آنان ناکام گذاشت و با اهداء خون خود برگ زرینی را  در تاریخ کشور و ذهن مردم ورق زد و برای همیشه ماندگار شد. از این شهید بزرگوار دو فرزند " یک دختر و یک پسر" به نام های مریم و علی به یادگار مانده است.

 به گفته سردار "چناریان" فرمانده انتظامی استان کرمان، اعضای این گروه تروریستی قصد داشتند پس از ورود به میهن اسلامی شرق کشور را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نا امن کنند که با فداکاری و دژ مستحکم مرزبانان در نقطه صفر مرزی مواجه شدند تا از بروز یک فاجعه جلوگیری شود.

نیروی انتظامی هنوز پس از گذشت  چند دهه از دوران دفاع مقدس در روزها و ماههای سال شهدای جان برکف خود را در راه دفاع از امنیت  در این مرزو بوم تقدیم نظام و ولی امر خود می کند تا دشمنان قسم خورده این کشور بدانند که هرگز نمیتوانند لحظه ای بر امنیت این کشور مقدس خدشه ای وارد کنند.

ستوان یکم «منصور توحیدی» روز شنبه 20 تیرماه، سال جاری  در درگیری با گروهک تروریستی جیشالعدل در مرزهای شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به گفته  مسئولان مرزبانی نیروی انتظامی، در این درگیری یک تیم تروریستی جیش العدل که قصد داشت محموله سنگینی از تجهیزات انفجاری را وارد کشور کند، متلاشی شد.

یادش گرامی راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار