رئیس حوزه هنری مازندران:

هنرمندان اندیشه‌های شهید آوینی را الگو قرار بدهند

«معصومی» گفت: هنرمندان اندیشه‌های شهید آوینی را الگو قرار بدهند و تولیداتی را برای نجات کشور و تعالی این جامعه ارائه کنند.
کد خبر: ۵۱۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 14April 2022

هنرمندان اندیشه‌های شهید آوینی را الگو قرار بدهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهدی معصومی» رئیس حوزه هنری مازندران شامگاه پنجشنبه در دیدار شاعران با نماینده ولی فقیه در مازندران که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از نگاه خوب و مثبت نماینده ولی فقیه در مازندران که به هنر انقلابی و بویژه شعر دارند، اظهار داشت: امید است بتوانیم با تولیدات هنری خوب در این عرصه گام برداریم.

وی با بیان اینکه حوزه هنری در سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار می‌کند، گفت: حوزه هنری متولی هنر است و سنت پسندیده‌ای که سالها در کشور بنا نهاد دیدار شعرا و هنرمندان آئینی و انقلابی با رهبر معظم انقلاب است و ما هم در این حوزه این برنامه را چند سالی برگزار کردیم.

معصومی بیان داشت: امید است این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و هنرمندان هم با دغدغه نسبت به کشور و نگاه به آداب و رسوم غنی آثار ارزشمندی را تولید و اندیشه‌های شهید آوینی را الگو قرار بدهند و تولیداتی را برای نجات کشور و تعالی این جامعه ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار