تعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب از مهمترین شاخصه‌های ارتش است

حجت الاسلام «شاهرخی» با انتشار پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیرو‌های غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 17April 2022

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیرو‌های غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین نماد شکوه و عظمت جانفشانی‌ها و رادمردی‌های دلیرمردان قهرمان، ولایتمدار، ارزشی و متعهد ارتش ایران اسلامی است که در پاسداشت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، همپای دیگر نیرو‌های مسلّح به خصوص برادران سپاهی خویش، با عزمی پولادین و اراده‌ای استوار، جلوه‌هایی ماندگار از ایثـار و فداکاری در عرصه‌های گوناگون را تجلّی بخشیدند.

اهتمام برادران ارتشی در صیانت از مرز‌های ایران اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی آنان در دوران خاطره‌انگیز دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌هایی که اسلام و انقلاب اسلامی به خدمات آنان نیاز داشت، مانند مبارزه با بیماری ویروس کرونا، حضور در عرصه‌های خدمتگزاری به سیل‌زدگان، زلزله و حوادث طبیعی ستودنی است و هیچ‌گاه از اذهان ملت شریف ایران فراموش نمی‌شود.

امروز ارتش مکتبی که نظم، انضباط و تعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب از مهمترین شاخصه‌های آن می‌باشد، برخاسته از مردم، برای مردم و محبوب قلوب مردم و مقام معظم رهبری است؛ زیرا اخلاص، ایمان و روحیه معنوی جوانان متعهد ارتش، تداعی کننده روحی ه سرشار از خلوص و صفای بسیجیان مخلص و بی‌ادعاست.

بی‌شک افزایش قدرت بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی در سازمان جهاد خودکفایی ارتش در کنار ارتقاء دینی، فرهنگی و بصیرتی توسط سازمان عقیدتی سیاسی مورد انتظار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی است که همچنان باید با قوت و با کمیت و کیفیت ادامه پیدا کند.

اینجانب ۲۹ فروردین فرا رسیدن روز ارتش که حضرت امام خمینی(ره) آن را «حامی مردم» و رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتش را «حزب الله» خواندند، به فرماندهان، افسران، نیروهای کادر و برادران سلحشورو خدوم ارتش استان لرستان و خانواده‌های معظم شهدا و به جانبازان و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، سپاه و سایر نیرو‌های مسلح، از پیشگاه حضرت حق برای همه آن گرامیان توفیق استمرار و انجام وظیفه تحت فرماندهی معظّم کل قوا را خواستارم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها