در پیام تبریک راهیان نور به مناسبت روز ارتش آمد؛

ارتش ایران روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا، ارتشیان انقلابی و غیور به خصوص، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دست اندرکاران، راویان و خادمین شهدا در قرارگاه راهیان نور ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 18April 2022

تبریک راهیان نور به مناسبت روز ارتشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاور مردان شرف و شهادت تبریک گفت.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان دفاع مقدس و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد و با رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف با داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند و همچنین به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و بهره گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتدار لازم دست یابد و به عنوان برجسته‌ترین و کارآمدترین ارتش در بین نیرو‌های مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا، ارتشیان انقلابی و غیور به خصوص، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دست اندرکاران، راویان و خادمین شهدا در قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

امید آن دارد که تحت توجهات مولای حق حضرت صاحب الزمان علیه السلام و نایب ایشان، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی همواره موفق و سرافراز باشند.

گرامی باد یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران...

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها