بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

امیر «صباحی‌فرد» در بازدید از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت: کشور ما با داشتن جوانان مؤمن و تلاشگر در همه سنگر‌های علمی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست خواهد یافت.
کد خبر: ۵۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 20April 2022

بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ضمن ارزیابی آمادگی رزمی و تجهیزات مستقر در سایت‌ها و مواضع پدافندی این یگان از نزدیک با کارکنان پایور و وظیفه دیدار داشت و از زحمات شبانه‌روزی کارکنان قدردانی کرد.

وی در جمع کارکنان این گروه پدافندی گفت: جوانان ما با اتکاء به نیروی جوانی، خواستند و توانستند، با توکل به خدا کشور ما با داشتن جوانان مؤمن و تلاشگر در همه سنگر‌های علمی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست خواهد یافت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: می‌توان گفت نیروی جوانی پیشران حرکت قدرتمند برای دستیابی به پیشرفت‌های علمی و عملی است. جوانان در پیشرفت همه‌جانبه کشور نقش اساسی بر عهده دارند و منابع توسعه کشور به شمار می‌روند.

امیر صباحی‌فرد خاطرشنان کرد: جوان بودن جامعه ما یک فرصت مناسب برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و ارتقای جایگاه کشور است. کشوری در مسیر پیشرفت به موفقیت دست می‌یابد که با برنامه‌ریزی، از توان نیروی عظیم انسانی و متخصصان جوان خود استفاده کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها