برگزاری محافل قرآنی «گلشن وحی» در بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری محافل قرآنی با عنوان «گلشن وحی» در استان‌های سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ - 20April 2022

برگزاری محافل قرآنی «گلشن وحی» در بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داود نورچه‌ای» مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری محافل قرآنی با عنوان «گلشن وحی» در استان‌های سراسر کشور خبر داد و در این رابطه اظهار داشت: همه‌ ساله به‌ منظور ایجاد فضای معنوی در جامعه، انس و علاقه به قرآن، اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی بنیاد در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی کرسی تلاوت با عنوان گلشن وحی در استان‌های سراسر کشور با حضور پیشتازان و ممتازین ایثارگر و فعال قرآنی و با هماهنگی و مشارکت نهاد‌های فرهنگی استان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز برای هر استان حداقل دو محفل قرآنی پیش‌بینی‌شده است و تعداد قابل توجهی از استان‌ها این برنامه را با مشارکت حداکثری مردم و جامعه ایثارگران و فعالان قرآنی آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این محافل در حسینیه‌های شهید، مراکز فرهنگی گلزار شهدا و کانون‌های فرهنگی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود، ادامه داد: در صورت عدم امکان برگزاری این محافل در محل‌های یاد شده از مراکز فرهنگی وابسته به ایثارگران در مساجد جامع شهرستان‌های تابعه جهت اجرای مراسم فوق استفاده می‌شود.

نورچه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در این محافل ضمن معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی، به‌منظور تشویق و ترغیب جامعه، از فعالان و ممتازان قرآنی جامعه هدف تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها