نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی:

طرح جوان‌سازی جمعیت باید به سرعت اجرایی شود

حجت‌الاسلام «قریشی» با اشاره به مسئله جمعیت، پایین آمدن نرخ زاد و ولد را یکی از آسیب‌ها و تهدیدات جدی برای کشور برشمرد و گفت: طرح جوان‌سازی جمعیت باید به سرعت توسط مسئولان اجرایی شود؛ چراکه بزرگترین اقتدار یک کشور جمعیت آن است.
کد خبر: ۵۱۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ - 22April 2022

اقتدار سپاه آيه شريفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» را به منصه ظهور می گذارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: امروز دوم اردیبهشت مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهاد انقلابی که از بدو شکل‌گیری، در عرصه‌های مختلف و میدان‌های نبرد آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» را به منصه ظهور گذاشته است.

وی با محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در افغانستان و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم این کشور، این اقدام وحشیانه را توطئه دشمنان اسلام برای از بین بردن وحدت مسلمانان عنوان کرد و افزود: بر همه مسلمانان واجب است در دفاع از مظلومین جهان ید واحد در برابر دشمنان بایستند و خشم و انزجار خود را نشان دهند.

امام جمعه ارومیه شرکت در راهپیمایی روز قدس را نیز یکی از راه‌های بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین عنوان کرد و گفت: به همین علت از مردم شریف استان دعوت می‌کنیم تا در این راهپیمایی دشمن‌شکن حضور داشته باشند.

وی با اشاره به مسئله جمعیت، پایین آمدن نرخ زاد و ولد را یکی از آسیب‌ها و تهدیدات جدی برای کشور برشمرد و اضافه کرد: طرح جوان‌سازی جمعیت باید به سرعت توسط مسئولان اجرایی شود؛ چراکه بزرگترین اقتدار یک کشور جمعیت آن است.

حجت‌الاسلام قریشی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، این امام همام را مصداق و نمود واقعی عدالت معرفی کرد و زندگانی و اوصاف شخصیتی ایشان را بهترین الگو برای مسلمانان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها