یک مخاطب پس از بازدید از غرفه نوجوان نمایشگاه قرآن کریم:

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» عِرق ملی‌ام را زیاد کرد

اعتباری با اشاره به تجربه خود در بخش «بازی‌سرا» غرفه نوجوان نمایشگاه قرآن گفت: وقتی فهمیدم بازی ایرانی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» ساخته شده است و گیم پلی آن مثل کالاف است، خیلی خوشحال شدم و با تجربه کردن آن عِرق ملی‌ام زیاد شد.
کد خبر: ۵۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 25April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محوریت قرار گرفتن بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن در غرفه نوجوان بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم وجهه تفاوت این غرفه با سال‌های گذشته این رویداد مهم و بین‌المللی قرآن کریم است.

«زهرا اعتباری» نوجوان ۲۱ساله‌ی است که پس از تجربه حضور خود در بخش «بازی‌سرا» گفت: من بازی‌های «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی» را در غرفه نوجوان تجربه کردم چراکه خیلی بازهای اکشن را می‌پسندم و حتی تجربه‌ی بازی کالاف را هم دارم یعنی تا انتهای بازی رفتم، پس فکر نکنید دخترها نمی‎توانند بازی اکشن دنبال کنند؛ این‌طوری نیست.

وی با بیان‌اینکه بخاطر علاقه به بازی‌های رایانه‌ای در رشته‌ی برنامه‌نویسی تحصیل می‌کنم، گفت: وقتی فهمیدم بازی ایرانی اکشن ساخته شده است و گیم پلی آن مثل کالاف است، خیلی خوشحال شدم و عِرق ملی‌ام زیاد شد. 

این گیمر جوان به موضوع بازی «فرمانده مقاومت، نبرد آمرلی» و جذابیت‌های آن اشاره کرد و ادامه داد: در این بازی محور بازی مبارزه با داعش قرار داده شده که خیلی برای بچه‌ها جذاب است چون وقتی گیمر در بازی‌های خارجی قرار دارد اطلاع ندارد طرف مقابل چه کسی است و با چه کسی می‌جنگیم اما در بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» پایگاه‌های داعش نابود می‌شود که خیلی گیمر عشق می‎کند و جذاب است.

غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) راهرو ۹۶ میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار