جلسه کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه برگزار شد

پنجمین جلسه کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه به ریاست دبیر مجمع و با حضور جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در محل دبیرخانه مجمع برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 28April 2022

جلسه کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، پنجمین جلسه کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه به ریاست «محمدباقر ذوالقدر» دبیر مجمع و با حضور جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل دبیرخانه مجمع برگزار شد.

در جلسه کمیسیون مشترک، بند‌های پیشنهادی کمیسیون‌های زیربنایی و تولیدی و کمیسیون سیاسی دفاعی و امنیتی مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون مشترک در این جلسه پیرامون بند‌های مربوط به «آمایش سرزمین و توسعه دریامحور»، «کنشگری فعال در دیپلماسی رسمی و عمومی»، «تقویت رویکرد اقتصادمحور در سیاست خارجی» و «حمایت از ایرانیان خارج از کشور» به بحث و بررسی پرداخته و در برخی از موارد به جمع‌ بندی نهایی رسیدند.

همچنین ادامه بررسی بند‌های پیشنهادی کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی راجع به تقویت بنیه دفاعی، امنیتی و انتظامی هم به جلسه بعد کمیسیون مشترک موکول شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها