وزیر کشاورزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خون حاج قاسم سلیمانی مجددا جهان اسلام را متوجه قدس کرد

ساداتی‌نژاد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی مجددا جهان اسلام را متوجه قدس کرد.
کد خبر: ۵۱۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 29April 2022

خون حاج قاسم سلیمانی مجددا جهان اسلام را متوجه قدس کرد«سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در جمع راهپیمایان روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس مثل همیشه پای کار آمدند؛ روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و روز اسلام و حمایت از مسلمین مظلوم است. روز قدس روزی جهانی و اتفاقی انسانی است که نماد امروز آن فلسطین و مردم مظلوم آن است.

وی به وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امیدواریم همانطوری که امام خامنه‎ای عزیز وعده دادند به زودی شاهد پایان و سقوط کامل رژیم کودک کش صهیونیستی باشیم؛ خوشبختانه با اتفاقات اخیر سراسر جهان این مسیر هر روز روشن و روشن‌تر است و مردم ما همانند گذشته با حضور باشکوه پای کار آمدند.

وزیر جهاد کشاورزی به سازش سران برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و همبستگی مردم سراسر جهان با ملت فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: هرگاه ساز سران کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی وجود داشته است، خیزش‌ها و انتفاضه‌ها رشد و رونق فوق العاده پیدا می‎کند و نتیجه آن پیروزی جبهه حق خواهد شد لذا ترسی از سازش برخی سران عربی وجود ندارد چراکه مسیر روشن، نورانی و رو به رشد است.

ساداتی‌نژاد قدس را مسئله اول جهان اسلام دانست و تاکید کرد: خون شهدای مقاومت و حاج «قاسم سلیمانی» در مسیر پیروزی قدس قرار دارد؛ شهادت حاج قاسم سلیمانی مجددا جهان اسلام را متوجه قدس کرد که امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان نوید این پیروزی به زودی محقق شود. نگاه ما درباره نابودی رژیم صهیونیستی به وعده رهبری معظم انقلاب است که ایشان نوید این اتفاق را داده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار