رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی روشن‌تر از همیشه است

«فتاح» گفت: نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی و وعده‌های الهی برای یاری مؤمنین روشن‌تر از همیشه است.
کد خبر: ۵۱۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 29April 2022

نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی روشن‌تر از همیشه است

«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس مثل همیشه با حضور زن و مردم و جوان و نوجوان پرشور بود؛ امروز واقعا تعداد جوانان از بزرگترها بیشتر بود که نشان می‌دهد نهضت فلسطین در دل مردم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: حضور با شکوه و سیل خروشان مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل می‌کند؛ صهیونیست‌ها با این حضور خواب نخواهند داشت و استخوان‌هایشان در حال شکستن است؛ چراکه وعده خدا در حال تحقق است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه حاضرین در راهپیمایی روز قدس انشالله به زودی در مسجدالقصی نماز خواهند خواهد چراکه این وعده الهی است، گفت: وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نابودی رژیم صهیونیستی درحال تحقق است؛ رژیم صهیونیستی رو به زوال است؛ منحنی آن‌‎ها رو به پایین است و از هر روزی ضعیف‌تر و متزلزل‌تر است. فقط مشغول دست و پا زدن هستند و به لطف خدا همه‌ی این مردم به زودی در فلسطین نماز خواهند خواند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار