امام جمعه دزفول:

جریان سازش با آمریکا کاملا شکست خورده است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: امسال در شرایطی راهپیمایی روز قدس برگزار شد که جریان سازش با آمریکا کاملا شکست خورد و اکثریت قاطع مردم فلسطین تنها راهکار را مقاومت می‌دادند.
کد خبر: ۵۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 29April 2022

جریان سازش با آمریکا کاملا شکست خورده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: خودروی بی‌کیفیتی که با قیمت بسیار بالا به نام‌ خودروی ملی ساخته می‌شود ما را در مقابل کشورهای دیگر سرافکنده کرده است.

وی افزود: اگر متصدیان نمی‌توانند این موضوع را مدیریت کنند آن را به دست نیروهایی که امتحان پس داده اند بسپارند؛ همانطور که درخصوص موشک پیشرفت کردیم در زمینه خودروسازی نیز می‌توانیم پیشرفت کنیم.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه گفت: امسال پس از ۲ سال محدودیت کرونایی راهپیمایی باشکوه و باعظمت روز قدس برگزار شد و ملت ایران بار دیگر وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

وی افزود: همه قشرها، صنف‌ها و زن و مرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت: امسال در شرایطی راهپیمایی روز قدس برگزار شد که جریان سازش با آمریکا کاملا شکست خورد و اکثریت قاطع مردم فلسطین تنها راهکار را مقاومت می‌دادند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه جریان مقاومت روز به روز در بین فلسطینیان در حال گسترش است، متذکر شد: با گسترش محور مقاومت، بخشی از جهان اسلام به صورت جدی از مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کند. گسترش مقاومت، وضعیت یهودیان در سرزمین رژیم اشغالی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: دستاوردهای جبهه مقاومت که توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد را اکنون به خوبی در جهان اسلام می بینیم؛ این محور اجازه نداد قدس شریف از هم بپاشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار