نماینده مردم بروجرد در مجلس:

مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با ظلم در دنیاست

گودرزی گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با ظلم در دنیاست و همه مسلمانان وظیفه دارند با اسرائیل مبارزه کنن
کد خبر: ۵۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 29April 2022

مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با ظلم در دنیاست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در بروجرد، اظهار داشت: امروز مبارزه با رژیم کودک کش در واقع مبارزه با ظلم در دنیاست و همه مسلمانان وظیفه دارند با اسرائیل مبارزه کنند و در نهایت پیروزی قطعی از آن جبهه حق است.

وی با اشاره به موفقیت جبهه مقاومت، افزود: ایستادگی در برابر ظلم و دشمنان سبب شده تا آنها روند رو به افولی را طی کنند، از سوی دیگر جبهه مقاومت روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت است و ایستادگی این جبهه سبب راندن دشمن به عقب می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی این سالها آمریکا در بسیاری از توطئه ها و برنامه های خود با شکست مواجه شده که این یکی از نشانه های زوال آنهاست.

گودرزی بیان کرد: مجهز شدن حماس به موشک سبب شده تا رعب و وحشتی در دل دشمن ایجاد شود و ارتش اسرائیل در برابر پیشروی و توان جبهه مقاومت ناتوان شده است.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت، بیان کرد: حاج قاسم در جبهه مقاومت و در پیشبرد اهداف این جبهه نقش مهمی ایفا کرد که هیچگاه فراموش نمی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح، شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم امروز امنیت و اقتداری برقرار است و همین عزت و اقتدار سبب شده تا دشمنان خود را در بیرون مرزها از بین ببریم.

وی با اشاره به تکیه بر ظرفیت های داخلی گفت: چند سال با نگاه به بیرون از مرزها، اقدامی صورت نگرفت اما دولت جدید تمرکز خود را بر استفاده از ظرفیت‌ها گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها