توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب انجام گرفت؛

تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهاب

سرهنگ«اکبری» برنامه‌های گرامیداشت عملیات بازی‌دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 30April 2022

برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهاب را اعلام کردسرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص برنامه‌های سالروز عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اظهار داشت: گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ اکبری افزود: برای حضور زائرین و کاروان‌های راهیان نور در سطح شهرستان سرپل ذهاب برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و پیش‌بینی ما برای امسال حضور ۳۰ هزار نفری زائران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب با اشاره به حضور زائران از یک شب قبل از صعود در شهر سرپل ذهاب گفت: برنامه‌های مختلفی در حرم احمد بن اسحق (ره) برای مردم پیش‌بینی شده و در بحث اسکان و پذیرایی مشکل خاصی وجود ندارد. کاروان‌های راهیان نور روز ۱۶ اردیبهشت ساعت ۷ صبح در دامنه بازی‌دراز جمع شده و به یاد عملیات بازی‌دراز با رمز یازهرا (س) صعود حماسی خودشان را به ارتفاعات این عملیات شروع خواهند کرد.  

وی افزود: یادواره شهدای عملیات بازی دراز در روز پنجشنبه، ١٥ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «یعقوب سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مداحی حاج یزدان ناصری در حرم مطهر احمد بن اسحاق (ره) و در روز جمعه، ١٦ اردیبهشت با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)  و مداحی  «صادق آهنگران» در جوار یادمان شهدای گمنام این عملیات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار