فلاح زاده:

نتوانسته‌ایم در حوزهٔ دفاع مقدس نسل جوان را تغذیه کنیم

نویسنده کتاب "معنویت در جنگ" گفت: در حوزهٔ دفاع مقدس هنوز نتوانسته‌ایم مخاطبان خود که همان نسل نوجوان و جوان است را تغذیه کنیم و مخاطبان خارج از کشور نیز در این بین نادیده گرفته شده‌اند.
کد خبر: ۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲ - 01November 2013

نتوانسته‌ایم در حوزهٔ دفاع مقدس نسل جوان را تغذیه کنیم

"علی فلاح زاده"، مدیر مسئول انتشارات هدی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، "بر بلندای گردریش" را تازهترین کتاب این انتشارات معرفی کرد و اظهار داشت: این کتاب خاطرات یکی از کارکنان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس است که به قلم فرزاد بیات مقدم به رشته تحریر در آمده است.

وی "برای همکلاس ام" به نوشتهٔ علیرضا صداقت را از دیگر تازههای این انتشارات برشمرد و گفت: این کتاب در 4 جلد به چاپ رسیده و موضوع آن در مورد دانشآموزان شهید شهر قم است.

 مدیر مسئول انتشارات هدی "مناجات و والدین"، "ولایت و بصیرت"، "کربلا و شهادت" و "وصیت" را به ترتیب از عناوین جلدهای یک تا چهار کتاب مذکور نام برد و افزود: "تجربهٔ جنگ نا برابر" نوشتهٔ عباس فلاح زاده نیز از دیگر تازههای این نشر است و خاطرات یک سرباز ارتشی را در طول دوران خدمت به تصویر میکشد که در بیشتر عملیاتها نیز حضور داشته است.

فلاح زاده ادامه داد: "سی پرسش و سی پاسخ" نوشتهٔ سید مهدی هاشم سقانی که خود نیز سالهای دفاع مقدس را درک کرده است در اردیبهشت سال جاری به بازار کتاب روانه شد که تاکنون به چاپ سوم خود رسیده است.

 نویسنده کتاب "معنویت در جنگ" با اشاره به گلزار شهدای آبادان در دفاع مقدس و دفن شبانه شهدا در گلزار تصریح کرد: کتاب "گلزار غریب"، گلزار شهر آبادان را در زمان جنگ به تصویر میکشد و در آن خلاصهای از زندگینامه شهدا توسط محمدباقر بادفر و محمدتقی وکیلپور در این کتاب ارائه شده است.

وی با بیان اینکه انتشارات هدی با 20 جلد کتاب در زمینه دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور یافته است، خاطرنشان کرد: در حوزهٔ دفاع مقدس هنوز نتوانستهایم مخاطبان خود که همان نسل نوجوان و جوان است را تغذیه کنیم. ناگفته نماند که علاوه بر مخاطبان جوان، مخاطبان و هموطنان خارج از کشور نیز در این بین نادیده گرفته شدهاند.

فلاح زاده در پایان گفت: استقبال مردم از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سالهای گذشته که در شهرستانها برگزار میشد، بیشتر بود.

یادآور میشود، چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 13 آبانماه از ساعت 10 تا 20 در طبقه دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور 120 ناشر فعال در حوزه دفاع مقدس، میزبان علاقهمندان است.

نظر شما
پربیننده ها