حضور"زینب و مادرش"، "گردان عاشقان" و "اکیپ حاج هادی" در چهارمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

امروز "اکیپ حاج هادی" و " گردان عاشقان" در چهارمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس به بوته نقد کشیده می شوند.
کد خبر: ۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 02November 2013

حضور

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، آیین رونمایی هفت عنوان کتاب از مجموعه 14 جلدی «زینب و مادرش» به قلم امیر سرتیپ حسن سیفی، از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز ساعت 13 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار میشود.

این مجموعه 7 با حضور نویسنده کتاب، امیر سرتیپ دوم علی اسماعیل زاده و برخی از نویسندگان پیشکسوت ارتش در سالن گفت و گو، واقع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار میشود.

نقد کتاب «اکیپ حاج هادی» از دیگر برنامه های امروز چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که در ساعت 14:30 برگزار خواهد شد. «اکیپ حاج هادی» به خاطرات ایثارگران جهاد و پشتیبانی ورامین میپردازد. این کتاب حاصل گفتوگوی جعفر کاظمی با حاج هادی جنیدی و بیش از 40 ساعت مصاحبه با هم رزمان اوست که در قالب 210 خاطره نوشته شده است.

همچنین مراسم رونمایی از کتابهای تازه نشر شاهد امروز ساعت 16 در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.
گفتنی است نقد کتاب «گردان عاشقان» با حضور اصغر آبخیز، نویسنده کتاب امروز از ساعت 18 الی 20 در نمایشگاه ملی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 13 آبانماه از ساعت 10 تا 20 در طبقه دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور 120 ناشر فعال در حوزه دفاع مقدس، میزبان علاقهمندان است.

نظر شما
پربیننده ها