بازتاب خبر برگزاری مراسم روز جهانی قدس در رسانه‌های بین‌المللی

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در اکثر رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 30April 2022

بازتاب خبر برگزاری مراسم روز جهانی قدس در رسانه‌های بین المللیبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، روز جهانی قدس در تقویم رسمی کشور ما روزی برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و مبارزه با کشور خیالی اسرائیل است.

همه ساله در کشور ما در آخرین آدینه‌ی ماه مبارک رمضان مردم ایران با حضور در خیابان‌ها وحدت خود را با ملت فلسطین اعلام می‌دارند.

ملت ایران بار دیگر با حضور در میادین شهر‌های کشور پیش از اقامه‌ی آخرین نماز جمعه‌ی ماه مبارک رمضان پیوند خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

این حضور چشمگیر که البته با رعایت موازین بهداشتی انجام پذیرفت در رسانه‌های بین المللی بازتابی گسترده داشت. آنچه در پی می‌آید برگزیده‌ای از عناوین مربوط به اعلام این خبر در رسانه‌های جهان است:

پایگاه خبری هاآرتص وابسته به رژیم صهیونیستی خبر برگزاری روز جهانی قدس را اینگونه بازتاب داد: بر اساس گفته‌های فرمانده سپاه ایران هزاران نفر روز قدس را در تهران گرامی داشتند. وی خواستار نابودی اسراییل شد.

پایگاه انگلیسی زبان شبکه‌ی العربیه وابسته به عربستان سعودی خبر برگزاری روز جهانی قدس در ایران را با این عنوان اعلام کرد: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: اسراییل شرایط را برای نابودی خودش مهیا میسازد.

پایگاه روزنامه‌ی جمهوریت ترکیه خبر برگزاری روز جهانی قدس شریف را با این تیتر عنوان کرد: ایران: کاخ سفید ضعیف و مانند تار عنکبوت است.

پایگاه خبری ژینهوآنت چین ضمن بازتاب خبر برگزاری روز قدس در ایران به نقل از خبرگزاری مهر نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی راهپیمایی روز قدس در تهران از دو موشک جدید بالیستیکی رونمایی کرد.

تایمز اسراییل با این عنوان خبر برگزاری روز قدس در ایران را منعکس کرد: سردار ایرانی در گرامیداشت روز قدس اعلام کرد به تمامی کسانی که با اسراییل مبارزه میکنند قول پشتیبانی میدهد.

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در اکثر رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت. پایگاه‌های خبری جهان با عناوین و تیتر‌های مشابهی این رویداد را منعکس کردند.

برخی از رسانه‌های وابسته به دستگاه صهیونیسم بین الملل نیز از بازتاب این خبر خودداری کرده و عملا برگزاری این رویداد را نادیده انگاشتند.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها