نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

متولیان حوزه فرهنگ برای دمیدن روح امید در جامعه تلاش مضاعف کنند

حجت‌الاسلام معبودی گفت: متولیان حوزه فرهنگ باید در راه اصلاح ذهنیت ناامیدی و دمیدن روح امید در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند و در این راه از جهاد تبیین استفاده و مشخصاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.
کد خبر: ۵۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه مجمع استانی بسیج فرهنگیان استان قزوین، امروز (یکشنبه) با حضور سردار «رسمتعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش وپرورش و اعضای مجمع بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام معبودی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، همه آحاد جامعه را مدیون معلم دانست و از زحمات تمامی فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به خدشه وارد شدن به سرمایه اجتماعی در طول چند سال گذشته به خاطر برخی عملکردهای ضعیف در بخش‌های مختلف کشور، وظیفه جامعه فرهنگیان را در اصلاح این امر سنگین ارزیابی کرد و اظهار داشت: معلمان با قناعت آینده‌سازی می‌کنند و رنج تربیت جوان و نوجوانان را با نجابت، با صبر و سکون بر عهده می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: متولیان حوزه فرهنگ باید در راه اصلاح ذهنیت ناامیدی و دمیدن روح امید در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند و در این راه از جهاد تبیین استفاده و مشخصاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین، یکی دیگر از وظایف نظام تعلیم و تربیت را تبیین این امر در بین دانش‌آموزان و آحاد جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار