امام جمعه تفت:

معلمان باید دانش‌آموزانی در خدمت اسلام، قرآن و نظام تربیت کنند

حجت‌الاسلام «گلوردی» گفت: معلمان باید دانش‌آموزانی در خدمت اسلام، قرآن و نظام تربیت کنند و به گونه‌ای نشود که شاهد مغز‌های فراری از کشور باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «علی‌محمد گلوردی» امام جمعه تفت در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید و هفته بزرگداشت معلم، اظهار داشت: در روایت داریم که برای معلمانی که دعوت به خیر می‌کنند همه موجودات حتی ماهیان دریا دعا می‌کنند و این نشان از عظمت مقام معلم دارد.

وی ادامه داد: معلمان باید دانش آموزانی را در خدمت اسلام، قرآن و نظام تربیت کنند و به گونه‌ای نشود که شاهد مغز‌های فراری از کشور باشیم.

امام جمعه تفت به توصیه کارشناسان کشاورزی مبنی بر مبارزه با آفت مگس مدیترانه‌ای اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی باید اطلاعات لازم را در زمینه مبارزه با این آفت به مردم منتقل کند و همشهریان هم همراهی لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا محصول انار تفت روی دست باغداران نماند و به فروش برسد و صنایع تبدیلی در زمینه انار در شهرستان ایجاد شود.

حجت الاسلام گلوردی به خشکسالی امسال پرداخت و گفت: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند و مسوولان هم تدابیر لازم را بیندیشند تا در سال جاری شاهد قطعی آب در شهرستان نباشیم.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اضافه کرد: حضور مردم باید منعکس شود تا سبب تقویت نظام و اسلام شود و خاری در چشم دشمنان باشد.

امام جمعه تفت از رسانه‌های شهرستان و صدا و سیما بابت انعکاس خوب حضور مردم تشکر کرد و گفت: برجسته کردن حضور مردم توسط رسانه‌ها بخشی از جهاد تبیین است که رهبر انقلاب بر روی آن تأکید دارند.

وی از همه دست اندرکاران مساجد در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و خواستار تداوم حضور مردم در مساجد و انس با خدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار