قائم مقام سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح کرد؛

حضور ۳۲ کشور در بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران/ قطر مهمان ویژه نمایشگاه

رمضانی با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بخش‌های تازه‌ای خواهد داشت، گفت: ۳۲ کشور امسال در بخش بین‌المللی کتاب تهران در دو سالن حضور خواهند داشت و کشور قطر مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 07May 2022

حضور ۳۲ کشور در بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران/ قطر مهمان ویژه نمایشگاهبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «علی رمضانی» مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان‌ اینکه نمایشگاه امسال در جنبه‌های مختلف بخش‌های تازه‌ای خواهد داشت، اظهار داشت: امسال پس از سه سال تعطیلی نمایشگاه کتاب تهران برگزار خواهد شد و بخاطر همین وقفه تشنگی و رغبت عمومی در بین ناشران و مردم برای برگزاری نمایشگاه وجود دارد.

وی درخصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام دریافت یارانه خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه گفت: تاکنون ۱۴۰ هزار از دانشجویان، طلاب و اساتید برای دریافت بن کتاب ثبت نام کردند.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با تاکید بر اینکه ۳۲ کشور امسال در بخش بین‌المللی کتاب تهران در دو سالن حضور خواهند داشت، گفت: کشور قطر مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود و سوئیس، هند، فرانسه، انگلستان، آلمان، سوریه، تونس، قطر، آمریکا، عراق، روسیه و مکزیک غرفه‌هایی در نمایشگاه خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که در این دوره از نمایشگاه همه ناشران در فضای مسقف نمایشگاه حضور دارند، گفت: امسال هیچ ناشری در سازه‌های موقت حضور ندارد. در حضور فیزیکی نمایشگاه از ۱۰ صبح تا هشت شب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود و در بخش مجازی نیز فعالیت به صورت ۲۴ ساعته است. از فردا سایت نمایشگاه برای جست‌وجو و اضافه کردن کتاب‌ها به علاقه‌مندی‌ها باز می‌شود تا فرآیند خرید از روز شروع ساده‌تر شود. همچنین کل نمایشگاه نیز ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار