به اذعان سران رژیم صهیونیستی؛

عملیات العاد مخاطره‌آمیز بوده و نتایج فاجعه‌باری خواهد داشت

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی پس از رایزنی‌های گسترده امنیتی دستور پیوستن نیرو‌های پلیس این رژیم به ارتش در راستای بازداشت مجریان عملیات العاد را صادر کرده، گفت: عملیات العاد مخاطره‌آمیز است و نتایج فاجعه‌باری خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 07May 2022

عملیات العاد مخاطره‌آمیز بوده و نتایج فاجعه‌باری خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه عربی ۲۱، عملیات العاد در شرق تل‌آویو همچنان در صدر اخبار منابع صهیونیستی قرار دارد. در این عملیات سه شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نفر به‌شدت دیگر زخمی شدند.

سرویس‌های امنیتی و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در ساعات اخیر با وجود تلاش‌های بسیار برای بازداشت مجریان این عملیات همچنان در نیل به این هدف ناکام مانده‌اند. عملیات جستجو و پیگرد مجریان فلسطینی عملیات العاد در شرایط کنونی نیز در مناطق گسترده‌ای از اراضی اشغالی ادامه دارد.

عملیات العاد باعث ایجاد واکنش‌های گسترده‌ای در بین مقامات صهیونیست شده و بار دیگر موضوع شکاف‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم برابر عملیات‌های مقاومتی را نمایان ساخته است.

در همین رابطه «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مجریان این عملیات و حامیان آن‌ها را مجازات خواهیم کرد.

«بنی گانتس» وزیرجنگ رژیم صهیونیستی نیز که پس از رایزنی‌های گسترده امنیتی دستور پیوستن نیرو‌های پلیس این رژیم به ارتش در راستای بازداشت مجریان عملیات العاد را صادر کرده، گفت: عملیات العاد مخاطره‌آمیز است و نتایج فاجعه‌باری خواهد داشت.

«یائیر لاپید» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: خوشحالی از جشن تأسیس (اشاره به روز ۱۵ مه ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین) طی حمله‌ای که در قلب العاد رخ داد، در یک لحظه از بین رفت!

«آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز درباره عملیات العاد گفت: ما نباید در برابر این عملیات‌ها که در روز جشن تأسیس (اشاره به یوم النکبه در سال ۱۹۴۸) در خیابان‌های اسرائیل رخ می‌دهد، تسلیم شویم. ما باید محکم‌ترین ضربات را به آن‌ها وارد کنیم تا احساس امنیت به اسرائیلی‌ها بازگردد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار