حجت‌الاسلام علوی:

کشور نیازمند مدیریت جهادی است

وزیر اطلاعات گفت: همان‌گونه که مدیریت و خدمات جهادی را از نیازهای کشور می‌دانیم، خدمت به مردم را نیز به نوعی عبادت محسوب می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 31August 2015

کشور نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش گروه اجتماعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام علوی وزیر اطلاعات در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع) اراک که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انجام میشود، مدیریت و خدمات جهادی را از نیازهای کشور دانست و گفت: خدمت به مردم نوعی عبادت تلقی میشود؛ زیرا مردم ما همان دلاورانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس از عزیزترین سرمایههای خود که همان فرزندان و همسرانشان بود گذشتند و آنها را تقدیم انقلاب اسلامی کردند؛ این مردم نشان دادند همیشه در صحنه حاضر هستند؛ از این رو خدمت به آنها واجب و لازم است.

وی درباره پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع) اراک هم اظهار داشت: محور خلیج فارس یکی از شریانهای تردد ملی و ترانزیتی است؛ که اجرای این تقاطع غیرهمسطح در مسیر آن کمک موثری را به ایمن تر شدن آن میکند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ملت ایران در سختکوشی زبانزد هستند و اگر تحریمهای وضع شده علیه مردم کشورمان برای هر ملت دیگری بود، شاید آنها از پای در میآمدند؛ اما با وجود همه سختیهای ناشی از وجود تحریم ها، باز هم این تحریمها نتوانست اراده ملت مردم را سست کند؛ لذا این مردم، ارزش بهترین خدمتها را دارند.

بر اساس این گزارش، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع) اراک توسط موسسه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم(ص) ساخته میشود؛ که شامل یک مسیر زیرگذر در سه لاین رفت و برگشت بوده و برای سهولت در تردد وسائل نقلیهای که از شمال به جنوب و برعکس اراک حرکت می کنند، برنامهریزی شده است.

زمان بهرهبرداری از این پروژه هم فروردین سال 95 با اعتباری معادل یکصد میلیارد ریال با برخورداری از دو پل به طول 30 کیلومتر هدفگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار