مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

عرضه ۳۰۰ عنوان کتاب جدید دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران

میربابا از انتشار بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده دفاع مقدس در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 15May 2022

عرضه ۳۰۰ عنوان کتاب جدید دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران«سیدرضا میربابا» مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به حضور پرشور انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: امسال یکی از سال‌هایی است که بیشترین کتاب تازه منتشر شده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب پیش‌ روی مخاطبین قرار داده شده است.

وی با بیان‌اینکه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده دفاع مقدس امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود، گفت: آثار ادبی دفاع مقدس به‌لحاظ کمی و کیفی جایگاه بهتری نسبت به‌ گذشته داشته است.

مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: چاپ هشتاد و یکم کتاب تحسین شده آب هرگز نمی‌میرد، چاپ پنجم کتاب غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند آثار حمید حسام در نمایشگاه عرضه شده است که همچنان مورد استقبال مخاطبین است.

میربابا درخصوص برخی از تازه‌های نشر این غرفه که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: کتاب معجزه نزدیک است نوشته محمدحسن نیسی، پسر تفتان مستندی روایی از زندگی شهید احمد اتشدست به قلم مرضیه نظرلو و نقد رتوریک ادبیات حماسی معاصر به قلم کریم شنی در نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفته است.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی دفاع مقدس در این غرفه خبر داد و گفت: در بخش جنبی نمایشگاه پنج نشست تخصصی با همکاری خانه کتاب در حوزه خاطره نگاری دفاع مقدس، ادبیات داستانی، کودک و نوجوان دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس و تاریخ‌نگاری در نظر گرفته شده است که عمده مخاطبین و اهالی قلم می‌توانند از این نشست‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار