معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی:

مبنای قدرت در دنیای امروز برخورداری از علم است

امیر سرتیپ سپهری‌راد گفت: مبنای قدرت و حیات در دنیای نوین و پیشرفته امروز میزان برخورداری کشور‌ها از علم و دانش است.
کد خبر: ۵۲۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 16May 2022

امیر سرتیپ سپهری‌رادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ابوالفضل سپهری‌راد» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) این نیرو با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های نظامی آینده‌داران تثبیت امنیت و صلابت کشور هستند، اظهار داشت: امروز رمز موفقیت، اقتدار و امنیت کشور مرهون ذکاوت و هوشیاری کارکنان غیور نیرو‌های مسلح است که حقیقتاً دغدغه آرامش و آسودگی خاطر هموطنان‌مان را در اولویت امور قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پدافند، کانون تربیت افسران زبده و متخصص است که امروز با تلاش علمی و انگیزه بالا، شعار «ما می‌توانیم» را محقق کرده‌اند.

امیر سپهری‌راد با بیان اینکه امروز توجه به تولید علم به‌ویژه در حوزه علوم نظامی و پدافندی بسیار مهم و ضروری است، افزود: اشاعه و گسترش علم تأثیر بسزایی در تمامی حوزه‌های نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و... دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مبنای قدرت و حیات در دنیای نوین و پیشرفته امروز میزان برخورداری کشور‌ها از علم و دانش است، گفت: در جامعه پیشرفته و توسعه‌یافته، علم به سلاحی کاربردی، ارزنده و کلیدی در این جوامع تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار