کتاب‌های «ایستاده بر افق» و «بلاگردان» رونمایی شدند؛

بابایی: کتاب «ایستاده بر افق» قابلیت ترجمه دارد/ سلطانی: ابعاد مدیریت شهید سلیمانی مهم بود

آیین رونمایی از کتاب «ایستاده بر افق» و «بلاگردان» در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 18May 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از کتاب «ایستاده بر افق» و «بلاگردان» در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

بابایی: کتاب «ایستاده بر افق» قابلیت ترجمه دارد

در ابتدا، گلعلی بابایی نویسنده معروف دفاع مقدس درباره کتاب «ایستاده بر افق» که کنکاشی در رفتار مدیریتی سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: نویسنده کتاب محمدرضا سلطانی در مقدمه هشت صفحه‌ای خود، روش و هدف خود را به خوبی تشریح کرده است که برای مخاطب می‌تواند مورد استفاده باشد.

وی درباره محتوای این کتاب گفت: نویسنده در این کتاب با استفاده از خاطرات همرزمان شهید قاسم سلیمانی و بهره‌گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیدحسن نصرالله، در سه بخش رفتار فردی، رفتار گروهی و رفتار سازمانی، از عهده بحث سیره مدیریتی شهید به خوبی برآمده است.

این نویسنده تصریح کرد: نویسنده در کتاب با ارائه اشعار مناسب در پایان هر فصل و زیرفصل، به آن بُعد معنوی و عاطفی داده‌ است که به نظر بنده این کتاب برای ترجمه به زبان‌های دیگر مناسب است و بایستی ارشاد و دیگران در این زمینه اقدام کنند.

بابایی در ادامه به کتاب «بلاگردان» اشاره کرد و گفت: این کتاب به ابعاد شخصیت و ایثاگری‌های شهید مدافع حرم «داوود نریمیسا» می‌پردازد و توسط ولی پور نوشته شده که موفق شده از نگاه خانواده و خاطرات دوستان و همرزمان شهید، به خوبی شخصیت والای او را ترسیم کند.

در ادامه ولی پور نویسنده کتاب «بلاگردان» به تشریح چگونگی تدوین این کتاب پرداخت و گفت: کار تحقیق این کتاب را  از سال ۱۳۹۶ شروع کردم و به خاطر برخی ناملایمات انتشار آن به تأخیر افتاد.

سلطانی: ابعاد مدیریت شهید سلیمانی مهم بود

در ادامه، محمدرضا سلطانی، در زمینه بخش‌های کتاب «ایستاده بر افق» و انگیزه خود برای تألیف این کتاب گفت: با توجه به نپرداخته شدن به این بُعد مهم رفتار و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیاز مدیران کشور به الگوگیری از این شهید در مدیریت مسئولیت‌های مختلف خود، این کتاب را تألیف کرده است.

وی اظهار داشت: با استفاده از نگاه علمی در رفتار‌های فردی، گروهی و سازمانی و نیز خاطرات منتشر شده و ابیات شعر‌های مناسب حال هر مبحث، کتاب هم برای قشر‌های دانشگاهی و اساتید و هم برای عموم مردم قابل استفاده است.

این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده و در شبستان مصلی تهران راهروی ۲۴ غرفه ۹، برای مخاطبان با ۲۰ درصد تخفیف عرضه شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار