مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی در بازدید از نمایشگاه کتاب:

احساس وظیفه ناشران و نویسندگان به حاج قاسم وصف‌شدنی نیست

سلیمانی ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: شخصا برای تشکر از ناشرانی به نمایشگاه آمدم که در زمینه معرفی شخصیت حاج قاسم فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 18May 2022

تذئاذئتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «زینب سلیمانی» مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب امروز با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران ضمن بازدید از بخش‌ ناشران عمومی مورد استقبال علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه قرار گرفت.

سلیمانی درباره انگیزه خود برای بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: هرچند از قبل در جریان کارهایی که ناشران و نویسندگان و مجموعه‌های مختلف درباره شهید سلیمانی انجام داده بودند بودم اما تصمیم گرفتم به نمایشگاه بیایم، بازدید کنم و شخصا از تلاش‌ها تشکر کنم. البته این تشکر هم جبران زحماتی نیست که توسط دوستان کشیده می‌شود.

مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی در ادامه تاکید کرد: این احساس وظیفه و علاقه ناشران و نویسندگان واقعا وصف‌شدنی نیست به‌گونه‌ای که انگار حاج قاسم را از خودشان می‌دانند.

سلیمانی در ادامه با اشاره به تلاش و همکاری با اصحاب فرهنگی برای تولید محصولات با هدف معرفی شخصیت شهید سلیمانی گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم شخصیت ایشان را می‌توان به طور کامل در یک کتاب معرفی کرد برای این کار نیازمند تلاش زیادی هستیم. ابعاد شخصیتی ایشان آنقدر بزرگ است که هر قدر هم تلاش و سعی کنیم نمی‌توان از ادای حق معرفی آن برآمد.

مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی در پایان گفتگوی خود با ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: بنیاد در مسیر معرفی شخصیت ایشان برنامه‌ریزی‌هایی کرده است اما نیازمند کمک و تلاش مجموعه‌های مختلف و نویسندگان و همفکری و همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ هستیم تا با کمک و مشاوره این دوستان بتوانیم در این مسیر قدم برداریم تا وظیفه‌ای که در این مسیر متوجه ماست را به خوبی انجام دهیم و شخصیت ایشان را که حضرت آقا به عنوان یک مکتب معرفی کرده‌اند بدون تحریف و اشتباه به دیگران معرفی کنیم.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در دو بخش حضوری در مصلی امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار