مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور:

فضای «گفتمان جهادی» در مازندران حاکم است

«الله‌بداشتی» گفت: تعاملات، نوع نگاه و استفاده از تریبون نمازجمعه و فرماندهان سپاه برای گفتمان جهادی در مازندران حاکم است.
کد خبر: ۵۲۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 19May 2022

فضای «گفتمان جهادی» در مازندران حاکم است/ پیشگامی بسیج کارگری برای رفع موانع تولیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا الله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور امروز در دیدار با آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» ضمن ابراز خرسندی از اینکه دیدگاه نماینده ولی‌فیقه در مازندران به جامعه کارگری نگاه تقدسی است، اظهار داشت: قدردان حمایت نماینده ولی‌فقیه در مازندران از فضای کسب و کار و بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا هستیم.

وی با بیان اینکه این نگاه تقدسی به کار منظومه فکری نگاه رهبر معظم انقلاب به این مسئله است و این حمایت‌ها و پشتیبانی از جامعه کارگری را قدر می‌دانیم، افزود: رونق تولید و کلیدواژه‌های راهبرد شعار سال دقیقا تکلیف بسیج کارگری است.

الله‌بداشتی با اشاره به جلسات متعدد با فرماندهان حوزه بسیج کارگران استان و بیان اینکه برنامه‌های ۱۴۰۱ و مشکلات و موانع پیش روی تعدادی کارخانجات و رفع موانع تولید در این جلسات بررسی شد، گفت: اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام شد که نشان از پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهی سپاه و هم آوردی دستگاه‌های اجرایی دارد.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود در این حوزه تصریح کرد: الحمدلله تعاملات، نوع نگاه و استفاده از تریبون نمازجمعه و فرماندهان سپاه برای اینکه گفتمان غالب گفتمان جهادی بشود حاکم است و از این نگاه و روحیه جهادی و تفکر قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با هدایت و پشتیبتانی از جامعه کارگری تحولی با نگاه تولید و برای منابع انسانی که مهمترین رکن تولید و ستون فقرات اقتصاد کشور است شاهد رونق تولید و رفع مشکلات باشیم.

الله‌بداشتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به کارگران و تثبیت شغل آن‌ها و تکریم از خانواده‌های شان توجه دارند، بیان داشت: نگاه ایشان به کار و کارگر و کارفرما یک نگاه دو بعدی است و باید هم کرامت کارگر در محیط کارش حفظ شود و هم کارفرما سود و منفعت حاصل از کار را ببرد تا چرخه تولید ادامه پیدا کند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور اظهار داشت: نوع نگاه دولت سیزدهم به کارگر تقدسی است و علی رغم شیطنت‌های برخی افراد شاهد افزایش حقوق کارگران بودیم.

الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: تلاش داریم کارگر در یک محیط اسلامی قرار بگیرد تا شاهد رونق تولید ملی باشیم و پیگیر رفع موانع تولید در استان مازندران نیز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار