مسئول عملیات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد:

برگزاری رزمایش دفاعی، امنیتی «الی بیت المقدس» در خوزستان

سرهنگ لیلی زاده گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶۵ گردان بیت المقدس و ۲۸ گردان خواهران کوثر به منظور ارتقای سطح آمادگی دفاعی و امنیتی نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 20May 2022

برگزاری رزمایش دفاعی، امنیتی الی بیت المقدس در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «محمدرضا لیلی‌زاده» مسئول عملیات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در گفت و گو با رادیو خوزستان از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور ۶۵ گردان بیت المقدس و ۲۸ گردان خواهران کوثر به منظور ارتقای سطح آمادگی دفاعی و امنیتی نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان خبر داد.

وی در خصوص این رزمایش اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این رزمایش با رویکرد دفاعی و امنیتی و با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از امروز در سراسر استان خوزستان آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

مسئول عملیات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: آماده‌سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه های اجتماعی سراسر استان، بالا بردن توان و آمادگی رزم یگان‌های گردان‌های بیت المقدس و کوثر خواهران، انجام عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی در حوزه‌های مقاومت بسیج، تمرین و تداوم آموزش یگانی و آموزش رزم متناسب با ماموریت های واگذار شده، اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی و همچنین اجرای فشرده انواع تاکتیک های رزم انفرادی به صورت میدانی از اهداف اصلی این رزمایش است.

لیلی زاده تصریح کرد: یکی از اهداف بسیار مهمتر نیز نمایش جلوه های همبستگی، وحدت و انسجام ملی بین آحاد جامعه و نمایش با شکوه قدرت و عمل انقلابی همراه با یکدیگر است و امید است این گردان ها به اهداف از پیش تعیین شده با تمام قدرت دست پیدا کنند و امیدآفرینی را در جبهه های انقلاب اسلامی و ترس و ناامیدی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار