مدیرکل کمیته امداد ایلام:

توانمندسازی مددجویان نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

«طاهری» گفت: از آنجایی که توانمندسازی و اشتغال قشر مددجو یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است این مهم نیازمند مشارکت دستگاه‌های گوناگون است.
کد خبر: ۵۲۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 22May 2022

توانمندسازی مددجویان نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «رضا طاهری» مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام روز در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه کشاورزی و باغداری از مهم ترین مشاغل مورد توجه قشر مددجوی این استان است در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر جهاد کشاورزی هستیم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی بویژه خشکسالی خسارت بار به منظور پایدارسازی طرح های دامداری اجرا شده مددجویان تامین علوفه یکی از ضروریات بوده که در این زمینه همکاری جهاد کشاورزی می تواند بسیار موثر باشد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی دارای امکانات قابل در زمینه های آموزشی خصوصا عرصه های کشاورزی است در زمینه ارائه اینگونه آموزش ها به مددجویان خواستار همکاری جهاد کشاورزی هستیم.

طاهری در ادامه به موضوع جمع آوری زکات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی یکی از دستگاه های اصلی عضو شورای زکات است و از آنجایی که عمده پرداخت کنندگان زکات استان قشر کشاورز هستند انتظار داریم در فرآیند خرید تضمینی محصولات و دریافت زکات کشاورزان همکاری بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار