استاندار ایلام:

مشکلات فرزندآوری در ایلام با راه اندازی مرکز درمان ناباروری برطرف می‌شود

«بهرام‌نیا» گفت: مرکز ناباروری در ایلام به زودی راه‌اندازی خواهد شد و این مرکز بسیاری از مشکلات فرزندآوری را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 22May 2022

مشکلات فرزندآوری در ایلام با راه اندازی مرکز درمان ناباروری برطرف می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام روز  در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان اظهار داشت: افتتاح مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان با حمایت استانداری و استفاده از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی موجب می شود بسیاری از مشکلات این حوزه در استان برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار داریم با استفاده از ظرفیت متخصصان مرکز رویان این مرکز بزودی در ایلام راه اندازی شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: تقویت بنیاد خانواده بعنوان زیربنای ساختار جامعه و یکی از اصلی ترین اهداف بشر از گذشته تاکنون بوده است.

بهرام‌نیا ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی حمایت از فرزندآوری و جمعیت جوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اگر حکومت را یک مثلث فرض کنیم سه ضلع این مثلث جمعیت، سرزمین و امنیت است که کشورمان به فضل خداوند متعال و اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی نیروها امنیت دارد که همه باید قدردان این امنیت هستیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به جمعیت جوان و ارائه مشوق در این راستا گفت: رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید و پس از ابلاغ قانون خانواده و جوانی جمعیت اقدامات بسیار خوبی در راستای تقویت بنیان خانواده و تشویق به فرزندآوری در دستور کار قرار گرفته است که باید استمرار یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار