رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در همایش حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی:

بهره‌وری نظام حکمرانی کشور منفی یک است

لطیفی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد درآمد تبدیل به حقوق کارکنان می‌شود، گفت: بهره‌وری نظام حکمرانی کشور منفی یک است و حتی صفر هم نیست.
کد خبر: ۵۲۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ - 22May 2022

لطیفی: بهره‌وری نظام حکمرانی کشور منفی یک استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «میثم لطیفی» رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور روز یکشنبه در همایش تخصصی «جریان حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی» که به میزبانی مرکز بررسی‌های استراتژیک در ساختمان کوثر برگزار شد، اظهار داشت: ساختار‌های اجرایی باید در جهت افزایش بهره‌وری کارآمد شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره «حلقه میانی» اظهار داشت: فرمایشات رهبری ناظر بر این است که اگر این نظام اداری حاکم باشد، در حکمرانی با مشکلات جدی روبه‌رو خواهیم شد و راه‌حل این است که به سمت الگوی حکمرانی خود برگردیم.

لطیفی، حکمرانی جامعه لیبرال را مبتنی بر سه گام بانک، بیمه و بورس یعنی بازار و حکومت کمونیستی را مبتنی بر دولت‌های مقتدر دانست و خاطرنشان کرد: خط سوم شاید آن اقتدار سیاسی نگاه کمونیستی و سوسیالیستی و نگاه لیبرال را نداشته باشد، اما در این حکمرانی مردم مهم هستند و در حکمرانی مردمی، نهاد اجتماعی حکومت اسلامی شکل گرفته که از مسجد شروع شد و باید به مسجد و الگوی خانواده برگردیم.

وی با بیان اینکه «بیت» در حکمرانی ما قداست دارد، گفت: خانه خدا و کعبه نخستین «بیت» ساخته شده است که پیامبران از خانه خدا و قبل از آن از خانواده کار خود را شروع کردند.

لطیفی تأکید کرد: نیازمند بازسازی حکمرانی و نیازمند این هستیم که از ظرفیت جوانان به نحو شایسته در این زمینه بهره‌برداری کنیم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، ماموریت‌های حلقه میانی را شناخت‌آفرینی، جهت‌گیری‌ها و راهکار عملی برشمرد و گفت: حلقه‌های میانی باید متمرکز باشد و مقام معظم رهبری هم روی این موضوع تأکید ویژه‌ای دارند.

لطیفی با بیان اینکه «حلقه‌های میانی باید برای خود برنامه کاری ایجاد کنند»، اظهار داشت: دولت برای حل مسائل اهتمام ویژه دارد، ولی هر کاری نیازمند مشارکت مردم است و دولت دست یاری به سوی حلقه‌های میانی دراز کرده تا برای حل مسائل راهکار ارائه دهید و با کمک شما بتوانیم در فضای همدلی که در دولت مردمی به وجود آمده و بر اساس مدل حکمرانی خودمان مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار