جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

برگزاری یادواره‌ها نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارد

سردار «قنبری» گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، باید برای شهدا مراسم پاسداشت برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 22May 2022

برگزاری یادواره ها نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (یک‌شنبه) در اجلاسیه یادواره شهدای حقوقدان غرب کشور، از شهدا به عنوان سند‌های افتخار نظام یاد کرد و با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارد، اظهار داشت: این اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای حقوقدان کشور که به زودی شاهد برگزاری آن خواهیم بود، برگزار شده است.

قنبری با بیان اینکه مجموعه دادگستری استان کرمانشاه مردمی کردن خدمات را در برنامه گذاشته است، گفت: در استان کرمانشاه در حوزه صلح و سازش اقدامات خوبی انجام شده است؛ ضمن اینکه تلاش در جهت آگاه‌سازی حقوقی جامعه در جهت پیشگیری از وقوع جرم در استان دنبال می‌شود.

قنبری اشاره‌ای هم به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه داشت و گفت: استان از نظر بیکاری مشکلات زیادی دارد که بسیجیان برای حل این مشکلات پای کار هستند.

«رسول بهرامی‌پور» رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز در این اجلاسیه، با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: امروز برگزاری یادواره‌های شهدا به یک فرهنگ تبدیل شده و در حال تبدیل شدن به یک گفتمان است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این اجلاسیه از حدود سه ماه گذشته در تلاش هستیم، گفت: در سه ماه گذشته زندگی‌نامه و آثار شهدای حقوقدان غرب کشور را برای معرفی این شهدای والامقام به جامعه جمع‌آوری کردیم.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با بیان اینکه جبهه حقوقدانان انقلابی در راستای پیگیری و مطالبه‌گری حقوق عامه پای کار است، گفت: این جبهه از هیچ کوششی در راستای دستیابی به حقوق عامه کوتاهی نخواهد کرد.

در ادامه اجلاسیه یادواره شهدای حقوقدان غرب کشور، پیام دکتر «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی به این اجلاسیه قرائت شد.

پایان این همایش با رونمایی از پوستر و لوح یادبود اجلاسیه و نیز تجلیل از خانواده‌های شهدای حقوقدان غرب کشور همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار