مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اختتامیه «جشنواره داستان خرمشهر»:

اهالی قلم از مقاومت خوزستان و خرمشهر بگویند

سردار مرادحاجتی با تاکید براینکه از خرمشهر و مقاومت مردم آن در جریان دفاع مقدس کم گفته شده است، گفت: اهالی قلم از مقاومت خوزستان و خرمشهر بگویند.
کد خبر: ۵۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 23May 2022

اهالی قلم از مقاومت خوزستان و خرمشهر بگویندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، ویژه چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: همگی خود را سرباز حوزه ادبیات می‌دانیم.

وی جشنواره داستان خرمشهر را یک رویداد مهم و مغفول مانده دانست و تاکید کرد: جایزه داستان خرمشهر یک اتفاق مهم و بسیار عزیز است که تاکنون نسبت به آن غفلت شده است لذا ما تا به امروز از خرمشر کم نوشته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بخاطر اهتمام به موضوع ادبیات دفاع مقدس تشکر کرد و گفت: سردار بایرامی تحولی در حوزه ادبیات دفاع مقدس ایجاد کرده است که جا دارد از وی تشکر کنیم.

سردار مرادحاجتی باتاکید براینکه فعالیت در حوزه ادبیات دفاع مقدس ماندگار است، تصریح کرد: راهبردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختن به کارهایی است که در بسیاری از سازمان‌ها به آن پرداخته نشده است.

وی در ادامه از مجموعه منطقه آزاد اروند بخاطر اهتمام در فعالیت‌های فرهنگی تشکر کرد و تاکید کرد: خون شش هزار شهید بر خاک خوزستان تفتیده شده است که باید قلم‌ها درباره آن‌ها روان شود تا همه بدانند بر سربازان این خاک که با دست خالی مقاومت کردند چه گذشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حادثه ساختمان متروپل اهواز را تسلیت گفت و تاکید کرد: خوزستان مشکلات زیادی دارد که باید اهالی قلم مصائب آن را بنویسند.

امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و جمعی از خانواده‌های شهدا و اهالی قلم در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها