فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تأسی به فاتحان خرمشهر عزت ایران اسلامی را به‌همراه دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: باید همچون فاتحان خرمشهر مومنانه پای آرمان‌ها بایستیم و ایثارگران نقش‌آفرینی کنیم و در این مسیر دشمن‌شناس، حامی مستضعفان و ولایتمدار باشیم.
کد خبر: ۵۲۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 23May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در شامگاه دوشنبه در برنامه زنده «شب شرقی» که از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد، اظهار داشت: روایت صادقانه و حقیقی گذشته پرافتخار می‌تواند آیینه این روزگار باشد.

وی در ادامه به فرارسیدن سالگرد آزادسازی خونین‌شهر اشاره کرد و افزود: سوم خرداد یوم‌الله است. سالروز فتح خرمشهر روزی است که دست قدرت خدا از آستین رزمندگان بیرون آمد و دشمنی که آمده بود تا بماند را از این بخش کشور بیرون راند و خرمشهر به مام وطن بازگشت و هویت ملی و انقلابی امت حزب‌الله احیا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رزمندگان عرصه‌های عزت و شرف که در عملیات الی بیت‌المقدس حضور داشتند در اوج ایمان به خدا، بصیرت، معرفت دینی، ولایتمداری، شجاعت، ایثار، اخلاص و آمادگی قرار داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: راه عزت، پیشرفت، عبور از چالش‌ها، ورود به عرصه‌های تمدن نوین اسلامی، کوتاه کردن دست دشمنان، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی در تأسی به حماسه‌سازان دفاع مقدس و عملیات فتح خرمشهر است.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: باید همچون فاتحان خرمشهر مومنانه پای آرمان‌ها بایستیم و ایثارگران نقش‌آفرینی کنیم و در این مسیر دشمن‌شناس، حامی مستضعفان و ولایتمدار باشیم.

وی یادآور شد: کفران نعمت است که امام جامعه اسلامی عالم، عارف، آگاه و شجاع باشد و گوش بخشی از جامعه به بوق‌های تبلیغاتی دشمنان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید داشتند که خرمشهرها در پیش داریم و نیاز امروز جامعه را جهاد تبیین دانستند. یکی از خرمشهرهای پیش رو مقابله با تحریف، انحراف و دروغ‌پراکنی دشمنان است. باید با ارتقا سطح اطلاعات، معرفت و آگاهی خود با انحرافات و تبلیغات دروغین نظام سلطه مقابله کنیم.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: جهاد کبیر عدم اطاعت از دشمن است، دشمنی که ۴۳ سال تهدید، تحریم و هر دسیسه‌ای را به‌کار بست تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کند. امروز وظیفه داریم از دشمن اطاعت نکنیم و در برابر توطئه‌های دنیای استکبار بایستیم.

این مسئول بیان داشت: اینکه دشمن با حربه‌های مختلف برای رویارویی با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به میدان می‌آید و ناکام برمی‌گردد نشانگر آن است که مردم کشورمان در وسط میدان هستند، این حضور باید تداوم داشته و تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار