امام جمعه آبادان:

برخی پول می‌گیرند که علیه نظام و مردم تبلیغ منفی کنند/ آبادان به آرامش و همدلی نیاز دارد

غبیشاوی با اشاره به اینکه شهر ما این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به آرامش و همدلی نیاز دارد. گفت: بازار اخبار بی اساس و شایعه‌پراکنی‌ها در این ایام زیاد شده است، برخی هستند که برای مردم آبادان دل نمی‌سوزانند و پول می‌گیرند که علیه نظام و مردم تبلیغ منفی کنند.
کد خبر: ۵۲۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ - 27May 2022

برخی پول می‌گیرند که علیه نظام و مردم تبلیغ منفی کنند/ آبادان به آرامش و همدلی نیاز داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه های امروز نماز جمعه آبادان با بیان اینکه پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب مایه تسلی خاطر بازماندگان حادثه شد، اظهار داشت: در مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب، مجازات عبرت آموز برای آنان که مقصر این حادثه اند، وظیفه اصلی همه مسئولان شمرده شد.

وی افزود: باید طبق قانون مجازات اسلامی با افراد متخلف برخورد شود و جایی برای مسامحه با این افراد گذاشته نشود.

خطیب جمعه آبادان، صدور مجوز برای چنین سازه‌ای را معلول خطا‌های اداری و فساد دانست و گفت: در برخی ادارات شهر عناصر مفسدی وجود دارد و اگر در مجموعه شهرداری و امثال آن، گرفتن رشوه‌ها نباشد چنین مجوز‌هایی داده نمی‌شود که به این فاجعه ختم شود.

غبیشاوی از مردم آبادان و خرمشهر و شهر‌های مجاور که به امدادگران کمک می‌کنند قدردانی کرد و از مردم خواست از تجمع در محل حادثه خودداری کنند تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.

امام جمعه آبادان همچنین تاکید کرد: بازار اخبار بی اساس و شایعه‌پراکنی‌ها در این ایام زیاد شده است، برخی هستند که برای مردم آبادان دل نمی‌سوزانند و پول می‌گیرند که علیه نظام و مردم تبلیغ منفی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی گفت: گلایه‌های خانواده‌های داغدار حادثه متروپل به حق است، اما آن‌ها نیز راضی نیستند که حاشیه‌هایی درست شود و عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، شهر ما این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به آرامش و همدلی نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار