مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تکمیل سند راهبردی کمیته‌های شهرستانی اداره حفظ آثار دفاع مقدس همدان مورد توجه قرار گیرد

سرهنگ «آزادی» گفت: تدوین سند راهبردی کمیته‌های شهرستانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در راستای تعیین چشم‌اندازهای بلندمدت بسیار ضروری است.
کد خبر: ۵۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 28May 2022

تکمیل سند راهبردی کمیته‌های شهرستانی اداره حفظ آثار دفاع مقدس همدان مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه هماهنگی کمیته‌های پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شهرستان‌های تابعه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تبیین اهداف و راهبردهای کلان شورای هماهنگی حفظ آثار استان و همچنین ساختار شورا پرداخت و اظهار داشت:  تدوین سند راهبردی در این کمیته در راستای تعیین چشم‌اندازهای بلندمدت بسیار ضروری است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان همدان و دبیر جلسه برنامه‌های ابلاغی کمیته‌های شهرستانی در سال ۱۴۰۱، را تشریح کرد و گفت: این برنامه‌ها  توسط  استاندار و رئیس شورای هماهنگی استان  ابلاغ شده است و تمامی اعضای کمیته باید اجرای آن را در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان مسئولین کمیته‌های شهرستانی که از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز بودند به بیان خاطراتی از مجاهدت‌های اسلام در عملیات الی بیت‌المقدس، پرداختند و برنامه‌هایی که توسط این کمیته در سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شده را تشریح کردند و پیشنهاد‌ات خود را در جهت تبیین سند راهبردی ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار