دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«راهپیمایی پرچم» روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌‎بخشد/ اهانت صهیونیست‌ها به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نمی‌ماند

«راهپیمایی پرچم» روز گذشته در خیابان‌ها و شهرک‌های قدس اشغالی با حمایت پلیس برگزار شد که متاسفانه در جریان این راهپیمایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت و بی‌احترامی شد که این اهانت بی‌پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۵۲۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶ - 31May 2022

راهپیمایی پرچم روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌‎بخشد/ اهانت صهیونیست‌ها به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نمی‌ماندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: روز گذشته صد‌ها نفر از یهودیان شهرک‌نشین با حمایت نیرو‌های پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی «راهپیمایی پرچم» را در خیابان‌ها و شهرک‌های قدس اشغالی به سمت مسجد حضرت ابراهیم (ع) برگزار کردند. شهرک‌نشینان صهیونیست در این راهپیمایی که در جنوب الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری از شهرک «کریات اربع» آغاز و تا مسجد حضرت ابراهیم (ع) به پایان رسید شعار‌هایی ضد عرب سر دادند.

بر اساس این گزارش، البته شهرک‌نشینان صهیونیست که حمایت کامل نیرو‌های اسرائیل را هم در این راهپیمایی با خود داشتند فقط به سر دادن شعار‌های ضد عرب اکتفا نکردند، بلکه در جریان راهپیمایی خود شعار‌هایی را هم ضد مردم و ساکنان مناطقی که در مسیر راهپیمایی آن‌ها قرار داشتند سر دادند.

اما مردم و ساکنان مناطقی که در مسیر راهپیمایی پرچم قرار داشتند به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری و بروز خشونت مجبور به تعطیلی مراکز تجاری و بستن مغازه‌های خود شدند تا از حملات احتمالی شهرک نشینان و وارد شدن خسارات به خودشان و کسب و کارشان جلوگیری کنند.

در این بین موضوعی که بیش از پیش جلب توجه می‌کند حضور و افتخار «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به برگزاری این راهپیمایی است. در حقیقت وقتی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی شخصا در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کند و هیچ‌گونه ممانعتی از اقدامات خصمانه و آشوب‌گرانه شهرک‌نشینان صهیونیست انجام نمی‌دهد و حتی با فراهم کردن شرایط لازم موجب بروز و شکل‌گیری خشونت و قانون شکنی توسط صهیونیست‌ها می‌شود باید دانست که سیاست و دکترین رژیم اشغالگر قدس چیزی جز جنگ، آشوب و ایجاد ناآرمی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیست.

از طرف دیگر شهرک‌نشینان صهیونیست که همیشه و همواره حمایت نیرو‌های پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی را در پشت سر خود دارند این بار گستاخ‌تر شده و ضمن بی‌احترامی به اعراب به پیامبر اکرم (ص) نیز اهانت کردند. موضوعی که قطعا از طرف مردم مسلمان و ظلم ستیز فلسطین پیگیری خواهد شد و قطعا در روز‌های آینده پاسخ درخور و شایسته این اقدامات وحشیانه خود را از فلسطینیان و مسلمانان دریافت خواهند کرد.

البته این راهپیمایی صهیونیست‌ها از همان دقایق و لحظات آغازین خود بی‌پاسخ نماند و مردم، جوانان و مبارزان فلسطینی به مقابله با راهپیمایی کنندگان، نژاد پرست یهودی پرداختند که بر اساس اخباری که تا این لحظه منتشر شده در جریان این درگیری‌ها بیش از ۲۰۰ فلسطینی مجروح شده و بیش از ۵۰ نفر نیز بازداشت شدند.

در این بین نکته‌ای که به خوبی و روشنی ماهیت جنایتکارانه و وحشی رژیم صهیونیستی را نه‌تنها برای مردم اسرائیل بلکه برای مردم سراسر جهان روشن می‌کند اجازه آن‌ها به یهودیان و گروه‌های صهیونیستی تندرو به منظور حمله و تخریب مقدسات دینی و اموال و دارایی‌های مردم فلسطین است. موضوعی که با تمامی تبلیغات رسانه‌ای و عوام فریبی‌های این رژیم اشغالگر در صحنه‌های بین‌المللی به صورت کامل در تضاد است.

بر این اساس با توجه به شرایط تحریک‌آمیز و بسیار خطرناکی که هم اکنون در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی حاکم شده است پیش‌بینی می‌شود که حوادث و رویداد‌های غیرقابل پیش‌بینی بین فلسطینیان و شهرک‌نشینان یهودی روی بدهد که بی‌شک نقش و جایگاه سران و مقامات اسرائیل در حاد و بحرانی شدن این وضعیت بسیار روشن و غیرقابل انکار است و آن‌ها از هم اکنون باید مسئولیت هرگونه فاجعه‌ای که احتمال رخ دادن آن وجود دارد را بپذیرند.

نکته جالب در جریان راهپیمایی پرچم یهودیان تیزهوشی و پیش دستی فلسطینان در برگزاری راهپیمایی پرچم فلسطین است که در جریان این راهپیمایی مردم فلسطین با در دست داشتن پرچم فلسطین به استقبال راهپیمانانی رفتند که پرچم رژیم صهیونیستی را حمل می‌کردند. این امر موجب شد تا مقاطع زمانی ابتکار عمل در دستان فلسطینیان باشد و شهرک نشینان صهیونیست حالت انفعال و تدافعی به خود بگیرند.

تمامی حوادث و وقایع در شرایطی روی داده است که صد‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست قبل از آغاز «راهپیمایی پرچم» با یورش به مسجد الاقصی در این مکان مقدس مسلمانان به اقامه نماز پرداختند. امری که می‌تواند خشم شدید مسلمانان و فلسطینیان را به همراه داشته باشد و عوارضی، چون وقوع درگیری‌های شدید در تمامی سرزمین‌های اشغالی را موجب شود.

در پایان باید گفت علی‌رغم اینکه مسئولان و رهبران فلسطینی در هشدار‌هایی عواقب و پیامد‌های برگزاری راهپیمایی پرچم را به سران و مقامات رژیم صهیونیستی یاداور شده بودند اینک با برگزاری این راهپیمایی شاهد سرعت گرفتن سیر وقایع و حوادث در سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود و روز‌های آینده حوادث فراوان و غیرقابل پیش بینی را به خود خواهد دید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار