امام جمعه ارومیه:

تبیین راه و اندیشه امام (ره) یک ضرورت است

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: تبیین راه و اندیشه‌های امام (ره) یک ضرورت در مقابل تلاش دشمنان برای تحریف مکتب ایشان است و همه باید در این زمینه اقدام و اجازه عملیاتی کردن این هدف را به دشمنان ندهیم.
کد خبر: ۵۲۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 03June 2022

تبیین راه و اندیشه امام (ره) یک ضرورت در مقابل تلاش دشمنان برای تحریف مکتب ایشان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اخلاق کریمانه جزء سفارشات دین است که انسان مومن باید در رفتار و کردار خود این صفت را تقویت کند.

وی سپس با اشاره به حادثه متروپل آبادان، و تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه افزود: مسئولان باید با برخورد قاطع با عاملین و نظارت ویژه بر ساخت‌وساز‌ها طوری اقدام کنند که دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار در کشورمان نباشیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تسلیت به مناسبت این ایام گفت: یکی از ویژگی بارز امام راحل شجاعت و استقامت در برابر دشمنان بود به طوری که با چنین شاخصه‌های شخصیتی توانستند تحولی بزرگ و تاریخی درجهان رقم بزنند.

وی بیان داشت: امروز دشمنان با تمام توان در صدد تحریف اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و می‌خواهند با هر ابزار و قدرتی مکتب امام (ره) و اهداف ایشان را مورد هجمه و تحریف قرار دهند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه وظیفه ما ادامه راه امام خمینی (ره) و الگو گرفتن از سیره شخصیتی ایشان است، افزود: لذا همه باید در این زمینه با تبیین راه و اندیشه‌های امام (ره) اهداف و آموزه‌های ایشان را در جامعه ترویج دهیم.

وی همچنین در واکنش به فیلم توهین آمیز عنکبوت نیز اظهار داشت: هنرمندان کشورمان در مقابله با این فیلم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و مسولان نیز باید به افراد پست و خودفروخته که به مقدسات توهین می‌کنند، فرصت سوء استفاده در کشور را ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار