پس از دو سال وقفه کرونایی صورت می گیرد؛

شور و اشتیاق مردم قم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

مردم ولایتمدار قم در نخستین سال پس از کرونا، با حضور پرشور خود در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.
کد خبر: ۵۲۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 03June 2022

شور و اشتیاق مردم قم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، با فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شور و اشتیاق وصف ناپذیری برای حضور مردم ولایتمدار قم در مراسم سالگرد در بهشت زهرا (س) و استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب به چشم می‌خورد.

در این میان، خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و ایثارگران و سایر قشر‌های مردم بخصوص جوانان و نوجوانانی که دوران حضور حضرت امام (ره) را درک نکرده اند، بی صبرانه در انتظار روز ۱۴ خرداد و حضور در صفوف عزاداران سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) هستند.

ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در استان قم و کمیته‌های مربوطه از مدت‌ها قبل به دنبال برنامه ریزی برای اجرای مراسم در مساجد و حسینیه‌ها و نیز ساماندهی اعزام زائران جهت شرکت در مراسم ارتحال در بهشت زهرا (س) هستند.

بر اساس اعلام هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و دبیر کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام (ره)، ۷۵۰۰ نفر از عاشقان مکتب حضرت روح الله در قالب ۱۳ سریال شامل اتوبوس، مینی‌بوس و خودروی سبک در روز شنبه ۱۴ خرداد به مراسم اعزام و از فیض سخنرانی رهبر معظم انقلاب بهره‌مند خواهند شد.

طی روز‌های اخیر، استان قم شاهد حضور گروه‌های پیاده و یا دوچرخه سواری است که از داخل استان و یا از استان‌های دیگر به قصد حضور در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال، راهی مرقد مطهر آن امام بزرگوار می‌شوند.

سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ موج کرونا مانع از برگزاری مراسم ارتحال شد و قبل از آن نیز بدلیل برخورد با ماه مبارک رمضان، صرفا استان‌های همجوار تهران در مراسم شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار